“Heerlijk en niet duur gegeten”
Beoordeling van Bavoort

Bavoort
Een tafel reserveren
ma 21-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 8 van 39 Restaurants in Leusden
Keukens: Frans
Beschrijving: Sfeervol, rustig en eten op smaak. Of u nou komt lunchen, dineren of lekker komt borrelen, u bent altijd welkom op één van onze terrassen of in ons restaurant. Vanaf april 2016 slaan wij een nieuwe weg in bij restaurant Bavoort. Waar wij vroeger echte brasserie-klassiekers serveerden en met name richtten op Bourgondisch eten, willen wij ons nu toch meer laten inspireren door seizoensproducten en al het lekkers dat in de omgeving te vinden is. Onze koks weten dat het oog ook wat wil, maar vergeten daarbij zeker niet de smaak. Ons jonge team in de bediening vertelt u graag over de gerechten of welke wijn er uistekend bij zou passen. Wij hopen dat u ziet wat onze passie is, we zullen er ons uiterste best voor doen.
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

3-gangenmenu gegeten voor 27,50 euro.
Garnalen cocktail , carpaccio, zeebaars , biefstuk, ijs en crème brulee( super) prima kwaliteit voor weinig geld. Bier pater linus vd tap is geweldig( blond). Als bijgerechten
Iplv sla nu kleine schaaltjes met aardappeltjes, erwtjes en komkommer naast lekkere friet. Een prima move, nu gaat wel alles op.
Tip: vraag een bavoortpas aan om punten te sparen als je hier vaker komt.
Bediening is jong, in leerfase maar wel heel vriendelijk . En fouten maken mag !!

Datum van bezoek: september 2019

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak met goede kaart met voor ieder wat wils. Glutenvrij was geen probleem; er was glutenvrij brood (er moest wel gevraagd worden om aparte dip) maar verder weinig informatie over de mogelijkheden mbt de gerechten op de kaart. Dat je geen pasta kan kiezen is logisch maar hoe zit het met bijv de spareribs of saté? Daarom zelf een veilige keuze gemaakt. Glutenvrij is dus mogelijk maar het zit er nog niet helemaal lekker in dus op communicatie en gevoel van veiligheid bieden is wat te winnen.

Personeel liep de benen uit het lijf en was erg vriendelijk. Tegen het einde van ons diner werd het wel erg warm in de zaak. Het was een benauwde maar regenachtige dag en toen de zaak zich vulde werd het onaangenaam warm binnen. Wij zaten zelf net voor de meesten binnenkwamen en hadden het eten heel snel maar daarna leek het allemaal wat vast te lopen. We hebben ons dessert geannuleerd omdat dit te lang duurde maar hier werd netjes op gereageerd door de koffie van de rekening te halen.

Een paar verbeterpunten dus maar met vriendelijk personeel, lekker eten en goed gezelschap zeker een fijne avond.

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en goedkoop
Daar wil ik mee beginnen
We hadden gereserveerd en op een tafel staat niet gereserveerd, maar een bord met onze naam
De kaart komt met heerlijk brood en smeersel
Ook water wordt niet in rekening gebracht. Heerlijke Salentijn wijn
De carpaccio is klassiek en lekker
De kogelbiefstuk super mals
En 4 aparte bijlagen
Hele goede bediening
We hebben genoten

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie aan rand Landgoed Den Treek; Zowel buiten op het terras als binnen sfeervol.Prima bediening in ongedwongen sfeer. Naast gezellig dineren in t restaurant is t ook prima toeven op t terras buiten. Wij komen steeds graag terug!

21 juli 2019 beoordeeld

Zomerse zondagmiddag. Alles vol. Mochten wel van het toilet gebruik maken.Toen we terugkwamen van toilet, had de eigenaar toch 2 plekjes vrijgemaakt voor ons.
Een clubsandwich, waar je voor terugkomt, en een heerlijk vers broodje warme Brie werden binnen het kwartier geserveerd, nadat we onze drankjes binnen de 5 minuten op tafel hadden. En het was druk. Chapeau!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Bavoort bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

Woudenberg, Utrecht Province

In Bavoort geweest? Deel je ervaringen!