“Buurman Amazing en voor een”
Beoordeling van Restaurant de Buurman

Restaurant de Buurman
Geclassificeerd als nr. 14 van 38 Restaurants in Leusden
Beschrijving: In het hart van Leusden op winkelcentrum de Hamershof ligt ons restaurant! 's Zomers en 's winters heerlijk genieten op het terras (we hebben warmtekussens waardoor u er lekker warmpjes bijzit). Veel keuze uit meerdere kaarten zoals; lunch-, diner-, dessert-, borrel-, koffie en dessertkaart. Altijd, buiten de grote kaart en lunchkaart, keuze van onze pleetkaart. Deze kaart serveren we de gehele dag en bevat altijd 7 complete gerechten voior maar € 12,50 per gerecht. De gerechten wisselen regelmatig en draaien met de seizoenen mee. We staan bekend om onze lekkerste koffie uit de omtrek met natuurlijk een heerlijk glaasje ernaast en de rest van de toebehoren. Daarbuiten zijn onze spareribs ook de lekkerste van Midden Nederland. U kunt in- en om de Hamershof gratis parkeren (let wel op want er is op een aantal plaatsen wel een blauwe schijf nodig! Kortom; Kom lekker genieten in een ongedwongen sfeer voor een zeer aantrekkelijke prijs. We zullen u hartelijk ontvangen. tot snel
26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Buurman Amazing en voor een dinsdagavond lekker vol op anderhalve meter. De locatie is top, service prima en de Carpaccio plus de Spareribs een absolute aanrader tegen een prima prijs en dus zeker een goed idee.

Datum van bezoek: augustus 2020

4 juli 2020 beoordeeld

Het viel allemaal een beetje tegen. Naar mijn beleving te veel betaald voor een bord met alleen een beetje frites en 1 (grote) sate spies. De garnering op het grote bord stelde ook niets voor. Heel erg Jammer en bedenkelijk dat je voor een klein beetje mayonaise in een bakje € 1,25 en voor een glaasje huiswijn € 5,- moet betalen. Al met al te veel betaald voor wat er is geleverd.

Datum van bezoek: juli 2020
MikeV2777, Eigenaar van Restaurant de Buurman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2020

Beste Ed, vervelend dat het niet bevallen is. In onze beleving krijg je een grote sate-spies en een ruime hoeveelheid frites. Het is een platekaart en dit betekent dat er alleen frites en sla bij komt. Dit alles voor maar € 12,50. Het is vreemd dat dit als duur wordt betiteld. We doen dit al jaren op deze wijze en krijgen juist van iedereen te horen dat de prijs kwaliteit zo goed is. We zijn genoodzaakt om voor extra's iets te berekenen omdat wij anders onze volledige marge zien verdampen. U kunt ook van de grote kaart bestellen, dan is de prijs iets hoger, maar krijgt u er groente bij. Een glas wijn (wat u een glaasje wijn noemt) is ruim de normale hoeveelheid, en geen € 5,00 maar € 4,75. Ook dit is geen hoge prijs voor een glas wijn. We zijn erg benieuwd waar u anders uit eten gaat voor deze prijzen en hoeveelheden? Jammer dat dit een slechte ervaring was voor u. U zegt ook dat het niet meer in balans is..... we zijn dan ook benieuwd wanneer u voor het laatst hier was omdat de prijzen al twee jaar niet zijn verhoogd. Met vriendelijke groet. Restaurant de Buurman, Mike Veeneman

27 november 2019 beoordeeld

Een restaurant om nog eens terug te komen. De bediening was vlot en vriendelijk. De prijzen zijn goed. Een heerlijke uitsmijter gegeten. De keuze van de menukaart is ruim en er is ook nog een goedkopere menukaart met heel leuke gerechten. Een aanrader.

Datum van bezoek: november 2019
28 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegegeten! Snelle en vriendelijke bediening! En ook nog betaalbaar eten! Ik had de carpaccio en het was om het bord bij af te likken en ik kreeg mijn eten al na 5 minuten, Super snel!! Voor herhalong vatbaar!

Datum van bezoek: augustus 2019
25 augustus 2019 beoordeeld

Een restaurant met altijd iets aparts voor een zeer acceptabele prijs, leuke gerechten, ook de bediening is erg attent.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Restaurant de Buurman bekeken, bekeken ook

Leusden, Utrecht Province

In Restaurant de Buurman geweest? Deel je ervaringen!