“Adembenemend uitzicht. ”
Beoordeling van La Pergola

La Pergola
Reserveren met
La Pergola is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Radicondoli
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, een uitstekende en gemoedelijke bediening, vanop het terras een adembenemend uitzicht met 's avonds een prachtige zonsondergang. Zeker en vast een aanrader.
Op voorhand reserveren is aangewezen.

Schrijf een beoordeling

1 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier met 23 personen van onze yogagroep pizza's gaan eten. Er was een tafel binnen gereserveerd, omdat het buiten koud was en hard regende konden we niet op het prachtige terras zitten. Jammer, het was vorig jaar zo mooi onder de druivenranken. Pizza's werden telkens per 4 of 5 aangeleverd en we hebben telkens een punt van elke pizza gegeten. Super lekker en leuk! Water en wijn op tafel, lekker eten.

13 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Met onze groep van 23 personen van onze Yoga Retreat hier heerlijke pizza's gegeten.Mooie tafel op het terras gekregen onder de druivenranken en genoten van het mooie uitzicht over de bergen en de prachtige zonsondergang. Super eten en drinken en zeer vriendelijk personeel.

6 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier nu al enkele jaren in Radicondoli. Niet twijfelen, gewoon naar Tomasso en zijn vrienden gaan en je laten verwennen door het fantastische eten. Pizza's zijn perfect maar ook de andere typische gerechten gemaakt door de nonna"s in de keuken is heerlijk!
Terras geeft een van de mooiste uitzichten over Toscane.

Wel even reserveren want het kan snel vol zitten.
Geniet van je bezoek!

1 augustus 2015 beoordeeld

Echt heerlijke pizza's -zeker de pizza Radicondoli- en adembenemend uitzicht aan het terras. 2 keer geweest in 2 weken tijd en beide keren zeer tevreden.

Reizigers die La Pergola bekeken, bekeken ook

Casole d'Elsa, Province of Siena
Colle di Val d'Elsa, Province of Siena

In La Pergola geweest? Deel je ervaringen!