“Lekker eten en fijn personeel”
Beoordeling van Agriteca in Piazza

Agriteca in Piazza
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Radicondoli
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Oh wat was het eten heerlijk. Jammer genoeg een beperkte kaart, anders zat ik er iedere dag! Dat maakt het eten juist goed. Het is een restaurant met een verhaal. Gezond en lekker eten met lokale producten. Yummie!

11 augustus 2016 beoordeeld

Een heel goed restaurant in het stadje Radicondoli. Het eten is zeer goed. De ontvangst erg hartelijk.

13 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen al enkele jaren in Radicondoli maar eigenlijk nog nooit echt gegeten bij Agriteca.
Waarom weten we ook niet want het was verrukkelijk. De oudste een bord verse spaghetti, de baby mocht lekker door de kleine zaak kruipen.
Wij heerlijk voorgerecht met zalm, toen de overheerlijke pasta en lasagne om af te sluiten met vis en konijnsalade. Simpel uiterlijk maar zo enorm lekker!
En de tiramisu mochten we mee naar huis nemen. Heerlijk!

Kortom zeker een bezoek waard wil je lekker authentiek Toscaans eten.

4 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat een van de andere restaurants gesloten was doorgelopen naar Agriteca. Doen! Alles is vers, heerlijk en met veel liefde klaar gemaakt. Mooie kaart en super gegeten! Aanrader, hoog herhalingsgevaar!

4 september 2014 beoordeeld

Restaurant Agriteca is een zeer sfeervol restaurant op een pittoresk pleintje in Radicondoli. We hebben er 2x gegeten tijdens onze vakantie en het eten is werkelijk fantastisch! De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij.Goede service en goede prijs-kwaliteit verhouding. Kortom: echt een aanrader!

• Sfeer

Reizigers die Agriteca in Piazza bekeken, bekeken ook

Casole d'Elsa, Province of Siena

Chiusdino, Province of Siena

In Agriteca in Piazza geweest? Deel je ervaringen!