“Liefelijk en rustig”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Relais del Lago
Beoordeeld als nr. 2 van 3 hotels in Capannori
Eco-leadersNiveau Goud
6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie accommodatie met een mooi zwembad. Gerund door een heel vriendelijke familie. We hadden het tweekamerappartement. Hier was een bovenverdieping met een mooie slaap en badkamer. Beneden was het heel basic. Een keukentje en een zithoek. Het was schoon en netjes. Het ontbijt was prima en kost 10 euro. De kids waren gratis.

Wat ons tegen viel was de airco, het bleef warm. Daarnaast veel last van muggen. Daarnaast kraakte de vloer in de slaapkamer nogal. Aangezien de kinderen bij ons op de kamer sliepen was dat een probleem. Die werden snachts wakker als ik even naar de wc ging.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Ciomei A, Proprietario van Relais del Lago, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2016

Hartelijk dank voor je mening en gedetailleerde opmerkingen . Soms zou het nuttig zijn om onmiddellijk weten tijdens het verblijf als er problemen zijn, zodat je het kunt oplossen .
Maar er was een probleem met de airco in de maand juli en nu opgelost wij het.
We zijn erg jammer voor de 'het ongemak.
Met vriendelijke groet .

5 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig verbouwde B&B. Geen wonder, de eigenaar is van oorsprong architect. Met behulp van zijn vrouw en zijn ouders werd het verblijf echt een feest. Het ontbijt is heel uitgebreid en gevarieerd. Het is een perfecte uitvalsbasis voor het bezoek van dorpen en steden in de omgeving.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie
11 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn tweede bezoek aan Italië. Als je van de snelweg afkomt, kan je niet vermoeden dat je terecht komt in een oase van rust. Een prettige B&B, gastvrije ontvangst en perfecte voorzieningen. Ik kom weer terug!

Verbleef: September, 2015, reisde met vrienden
31 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Warm ontvangst, lieve zorgzame mensen een heerlijk ontbijt, koele kamer ondanks 35 graden buiten, mooi groot zwembad met perfect uitzicht, we hadden de kleinste kamer maar die is ook prima, het restaurant is een Michelin ster waardig alles voor herhaling vatbaar !

Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
29 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

WoW!!! Wat een prachtige unieke locatie is dit! Het is een geweldige plaats om vakantie te houden. Het ligt vlakbij Lucca, Pisa, Vinci en Florence is ook prima te bezoeken vanuit deze locatie 'Relais del Lago'.
Tijdens onze aanwezigheid hebben we heerlijk gezwommen en verkoeling gevonden in het zwembad. Het appartement Carolina waar we in verbleven grenst direct aan het restaurant en aan de receptie. Waar je overigens helemaal geen last van hebt! Er is een eigen ingang tot het appartement.
Het appartement bestaat uit de begane grond, een eenvoudige keuken, gasfornuis, een koelkast en een gootsteen. Een eettafel met 4 stoelen en een bank met TV. Voldoende voor gebruik ervan.
Op de eerste verdieping bevindt zich een badkamer met bubbelbad en sauna. De sauna was iets te warm op het moment dat wij er waren. Maar het bubbelbad was erg fijn. De slaapkamer is heel ruim met een tweepersoonsbed en er staat nog een extra eenpersoons bed. Alle ruimtes zijn gekoeld met airco, heel erg prettig.
Het ontbijt wordt geserveerd op het overdekte terras, waar je kunt genieten van het mooie uitzicht. Het ontbijt bestaat uit een buffet met ruime keuze en heerlijke koffie. De sfeer was erg relaxed bij Relais del Lago en we voelden ons daar erg welkom en op ons gemak! Het restaurant op dezelfde locatie is echt een aanrader. Vriendelijk personeel en heerlijk voedsel gemaakt door een ervaren chefkok. Geweldig! Kortom deze locatie moet je echt zelf bezoeken. Geweldig!!!

Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
9 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst was alles al top! De familie doet samen zijn uiterste best om het je naar de zin te maken. De kamer was prachtig, zwembad super, uitzicht adembenemend en alles eromheen top! De omgeving is ook erg mooi! We zijn naar Pisa en Pontedera(Vespa museum) geweest, dat was prima te doener de auto! De eigenaar heeft ook 3 oude Vespa's; zelf gerestaureerd!

Verbleef: September, 2014
11 augustus 2014 beoordeeld

We verbleven in Relais del Lago met 2 volwassenen en 1 tiener in één van de twee appartementen. Het appartement is ruim, no nonsense. We werden ontvangen door een heel sympathieke familie die werkelijk alles in het werk stelt om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Heel lieve mensen en ook de grootouders hebben een plaatsje veroverd in ons hart. Het relais is omgeven door een adembenemende natuur en gezellig meer. Het zwembad is prima in orde en er waren ligstoeltjes voorzien. Wij hebben ook enkele keren een maaltijd genuttigd in het restaurant Serendepico, een absolute aanrader. Een fijne, eigenzinnige keuken met gedurfde smaken en een heerlijke, gevarieerde wijnkaart. Het relais is ook heel goed gelegen, nabij steden zoals Lucca, Pisa, Pistoia, Viareggio. De ideale uitvalsbasis dus om de streek te verkennen.

Kamertip: Wij verbleven in het grootste appartement van het relais. Een ruime tweepersoonskamer, een kamer met ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Capannori in overweging
op 1,2 km afstand
Hotel Country Club
Hotel Country Club
nr. 1 van 1 in Gragnano
252 beoordelingen
op 27,3 km afstand
Renaissance Tuscany Il Ciocco Resort & Spa
Renaissance Tuscany Il Ciocco Re ...
nr. 1 van 1 in Castelvecchio Pascoli
Villa delle Rose
nr. 2 van 3 in Pescia
196 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Relais del Lago geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Relais del Lago

Adres: Via della Chiesa di Gragnano 36, 55010, Capannori, Italië
Locatie: Italië > Toscane > Provincie Lucca > Capannori
Voorzieningen:
Gratis parkeren Restaurant Shuttlebusservice Suites Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 3 hotels in Capannori
Prijsklasse: € 64 - € 145 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Relais del Lago 3*
Aantal kamers: 8
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Relais del Lago met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Relais Del Lago Capannori

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?