5 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig verbouwde B&B. Geen wonder, de eigenaar is van oorsprong architect. Met behulp van zijn vrouw en zijn ouders werd het verblijf echt een feest. Het ontbijt is heel uitgebreid en gevarieerd. Het is een perfecte uitvalsbasis voor het bezoek van dorpen en steden in de omgeving.

Verbleef: juni 2016, reisde met familie
11 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn tweede bezoek aan Italië. Als je van de snelweg afkomt, kan je niet vermoeden dat je terecht komt in een oase van rust. Een prettige B&B, gastvrije ontvangst en perfecte voorzieningen. Ik kom weer terug!

Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
31 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Warm ontvangst, lieve zorgzame mensen een heerlijk ontbijt, koele kamer ondanks 35 graden buiten, mooi groot zwembad met perfect uitzicht, we hadden de kleinste kamer maar die is ook prima, het restaurant is een Michelin ster waardig alles voor herhaling vatbaar !

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
29 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

WoW!!! Wat een prachtige unieke locatie is dit! Het is een geweldige plaats om vakantie te houden. Het ligt vlakbij Lucca, Pisa, Vinci en Florence is ook prima te bezoeken vanuit deze locatie 'Relais del Lago'.
Tijdens onze aanwezigheid hebben we heerlijk gezwommen en verkoeling gevonden in het zwembad. Het appartement Carolina waar we in verbleven grenst direct aan het restaurant en aan de receptie. Waar je overigens helemaal geen last van hebt! Er is een eigen ingang tot het appartement.
Het appartement bestaat uit de begane grond, een eenvoudige keuken, gasfornuis, een koelkast en een gootsteen. Een eettafel met 4 stoelen en een bank met TV. Voldoende voor gebruik ervan.
Op de eerste verdieping bevindt zich een badkamer met bubbelbad en sauna. De sauna was iets te warm op het moment dat wij er waren. Maar het bubbelbad was erg fijn. De slaapkamer is heel ruim met een tweepersoonsbed en er staat nog een extra eenpersoons bed. Alle ruimtes zijn gekoeld met airco, heel erg prettig.
Het ontbijt wordt geserveerd op het overdekte terras, waar je kunt genieten van het mooie uitzicht. Het ontbijt bestaat uit een buffet met ruime keuze en heerlijke koffie. De sfeer was erg relaxed bij Relais del Lago en we voelden ons daar erg welkom en op ons gemak! Het restaurant op dezelfde locatie is echt een aanrader. Vriendelijk personeel en heerlijk voedsel gemaakt door een ervaren chefkok. Geweldig! Kortom deze locatie moet je echt zelf bezoeken. Geweldig!!!

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
9 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst was alles al top! De familie doet samen zijn uiterste best om het je naar de zin te maken. De kamer was prachtig, zwembad super, uitzicht adembenemend en alles eromheen top! De omgeving is ook erg mooi! We zijn naar Pisa en Pontedera(Vespa museum) geweest, dat was prima te doener de auto! De eigenaar heeft ook 3 oude Vespa's; zelf gerestaureerd!

Verbleef: september 2014