Destinia.com
Trip.com
Beoordeeld op 19 september 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel, fijn zwembad maar zeker niet goedkoop. Wij kwamen net van Marsala (Bargno Oneto)maar de prijzen van de mini-bar en het voedsel zorgen hier voor een fikse factuur op het einde. Los daarvan mooie kamer met prachtige badkamer. Echt goed hotel maar de prijs-kwaliteit verhouding zit niet echt goed genoeg.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 9 september 2017

We verbleven 5 dagen hier. Mooi hotel, we hadden ook hoge verwachtingen omdat het hotel behoorlijk duur is. Ligging is perfect tussen de wijnvelden, dichtbij het strand. Menfi is erg mooi, regio prachtig. Hotel is niet zo handig met kinderen. Diner is heerlijk maar na 2 keer eten heb je bijna alles van de kaart gegeten. Ontbijt ook heerlijk maar kan uitgebreider. Fijne ervaring maar wel erg duur

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 24 mei 2017

Dit was het 4de hotel van onze reis door Sicilie en veruit het duurste. We hadden er dus grote verwachtingen van maar die werden niet helemaal ingelost. Ja' het uitzicht is prachtig, het personeel is vriendelijk maar de ruime kamers mogen wel eens gemoderniseerd worden net als het terras en de geluidsisolatie is niet je dat. De grootste ontgoocheling was het eten: er zijn maar 2 menu's: 1 van 45€ en 1 van 50 €, de rest is a la carte. We kozen voor het 1ste menu met aangepaste wijnen (22€/pp). Heel lief meisje die de wijn en de nodige uitleg gaf maar ons glas was nog niet uit of daar kwam de volgende wijn al. Veel te snel dus. De gerechten zelf stelden niet veel voor: een gepocheerd ei met wat puree errond, een vis die we niet lekker vonden.... De 2de dag hebben we ons beperkt tot 1 a la carte gerecht en dat was al een stuk beter. Kortom: 15 jaar geleden was dit hotel misschien top maar intussen kan je in Sicilie mooiere gelegenheden met heel wat beter eten vinden tegen een redelijkere prijs.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 29 oktober 2016

prachtige lokatie te midden de wijnvelden waar men kompleet tot rust komt voeg daarbij de overheerlijke keuken met prachtige eigen wijnen (Planetta ) en olijfolie .Komen hier zekers terug een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2016
Bedank patrickmiddelke... m
Beoordeeld op 2 augustus 2016 via mobiele applicatie

'La foresteria' was de 2de stop van onze rondreis door Sicilië. Prachtige ligging met een infinity-pool waar je een volledig dag kan genieten van de zon en het prachtige uitzicht over de wijn- en olijfboomgaarden.
Zeer aangename ontvangst.
Ruime kamers en zeer ruime badkamer. (Grote inloopdouche met regendouche)
Het diner in het hotel is van topkwaliteit en zeker een aanrader!!

Minpunt:
- matras te hard (persoonlijk)
- kamers kunnen een opfrisbeurt gebruiken
- in tegenstelling tot het fantastische diner is het ontbijt een grote teleurstelling... (Weinig keuze, te basic)

Leuk verblijf om tot rust te komen voor 2-3 nachten, jammer van het teleurstellend ontbijt.

Datum van verblijf: juli 2016