Piet L

TOP-hotel

5,0 van 5 bollen7 aug 2023 beoordeeld
Geweldig hotel met een perfecte service reeds vanaf het onthaal. Zeer vriendelijk personeel, schitterende kamers, geweldige keuken prima ontbijt; kortom alles wat je verwacht van een hotel. Een dikke proficiat aan Mr Buchelot en zijn ganse team.
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
      4.5 km van Logis Hôtel Spa le Rabelais
      0.0 km van Logis Hôtel Spa le Rabelais
      Meer hotels in Fontenay-le-Comte bekijken
      Beoordeeld op 10 maart 2022 via mobiele applicatie

Zeer fijn hotel, fijne kamer. Maar een werkelijk uitstekend restaurant. Goede kaart, hele mooie wijnen die je ook kan kopen, en het grootste kaas assortiment dat ik ooit gezien heb. Uitmuntende bediening, dus voor mij echt een vijfsterren beoordeling.

Datum van verblijf: maart 2022
      Reistype: Reisde voor zaken
      Beoordeeld op 2 februari 2020

Heb hier in juli 2019 1 nacht verbleven. De receptioniste was heel vriendelijk en de check-in was vlug verricht. De kamer was niet groot, maar mooi en proper met een goed en mooi opgemaakt, comfortabel bed (ik had een 'chambre confort 1 personne' genomen aan 89 €/nacht. Er is een zwembad.
      En een héél goed restaurant, waar men binnen én buiten op het terras kan eten.
      Het avondeten was zéér lekker (heb het seizoensmenu genomen met 2 gangen aan 23.50 €, het was lekker vers en zéér fijn ; het ontbijt was ook niet slecht (10 € p.p., maar wat minder uitgebreid (geen verse eieren, omeletten of zo).

Datum van verblijf: juli 2019
      Beoordeeld op 10 juni 2018 via mobiele applicatie

Zeer aangenaam, pretentieloos hotel.
      Aangename sfeer. Iedereen is vriendelijk.
      Garage geschikt als fiets,moto en autoberging.
      We genoten van culinaire menu's . Zo lekker verrassend.
      Dit hotel is een aanrader. 🌸👍🌸

Datum van verblijf: juni 2018
      Beoordeeld op 2 november 2016

Ik kom er tot tweemaal per jaar. Zeer vriendelijk personeel, zonder uitzondering. Een supervriendelijke baas. Zeer begaan met hun klanten. Proper tot en met en een schitterende keuken. Steeds en nog altijd een plezier om er weer te keren.

Datum van verblijf: juni 2016
      • Reistype: Reisde voor zaken
      LeRabelais85200, réceptionniste van Logis Hôtel Spa le Rabelais, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2016

Dag Piet

Wij bedanken u voor U commentaire en wij zijn blij dat alles altijd goed meevalt.
      beste groeten en tot ziens
      Wim

Beoordeeld op 14 juni 2016

prima hotel, verzorgde en moderne kamer met alle comfort, sympathiek personeel dat meteen ziet als je iets nodig hebt, lekkere keuken met keuzemenu bij half pension, heerlijk terras en zwembad. Ideaal om te fietsen in de prachtige omgeving: Le Marais, de stranden,...

Datum van verblijf: juni 2016