Beoordeeld op 10 juni 2018 via mobiele applicatie

Zeer aangenaam, pretentieloos hotel.
Aangename sfeer. Iedereen is vriendelijk.
Garage geschikt als fiets,moto en autoberging.
We genoten van culinaire menu's . Zo lekker verrassend.
Dit hotel is een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 1 november 2016

Ik kom er tot tweemaal per jaar. Zeer vriendelijk personeel, zonder uitzondering. Een supervriendelijke baas. Zeer begaan met hun klanten. Proper tot en met en een schitterende keuken. Steeds en nog altijd een plezier om er weer te keren.

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
LeRabelais85200, réceptionniste van Le Rabelais Hôtel -Restaurant -SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2016

Dag Piet

Wij bedanken u voor U commentaire en wij zijn blij dat alles altijd goed meevalt.
beste groeten en tot ziens
Wim

Beoordeeld op 14 juni 2016

prima hotel, verzorgde en moderne kamer met alle comfort, sympathiek personeel dat meteen ziet als je iets nodig hebt, lekkere keuken met keuzemenu bij half pension, heerlijk terras en zwembad. Ideaal om te fietsen in de prachtige omgeving: Le Marais, de stranden,...

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 3 augustus 2014

Dit hotel ligt niet erg mooi en oogt op het eerste zicht niet zo aantrekkelijk, maar laat u hierdoor niet misleiden: het is smaakvol eigentijds ingericht, het personeel is erg vriendelijk en de binnentuin met verwarmd zwembad erg aangenaam. De kamers zijn zeer proper en recent vernieuwd, met super badkamer. De kamers beneden hebben een terrasje dat op de tuin en zwembad uitgeeft, die boven hebben geen terras maar dat werd in ons geval ruimschoots goedgemaakt door de prachtige inrichting van onze luxekamer annex badkamer, met leuke extra's zoals een koffiezet, minibar, grootscherm TV en jacuzzi. Uiteraard is er geruisloze airco.De kamers die aan de straatkant uitgeven kunnen misschien straatlawaai hebben?
Het eten is erg lekker, evenals het ontbijt.

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 31 juli 2014

Het hotel is niet echt mooi gelegen, de buitenkant laat je niet vermoeden dat er achter de gevel een pittoresk hotel ligt. De kamers liggen rond de gezellige tuin met zwembad. Bijna iedereen van het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, wij vonden enkel het personeel bij het (avond)eten absoluut niet klantvriendelijk tijdens de twee dagen dat we er verbleven. Een hotel met een prima prijs-kwaliteit

Kamertip: Vraag een kamer met een eigen terrasje, je hebt dan zicht op de mooie tuin met zwembad
Datum van verblijf: juli 2014