Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Expedia.comUS$ 119
3 weken geleden beoordeeld

Geweldig onthaal wanneer je aankomt. De mensen aan de receptie zijn super vriendelijk, attent en ze helpen je ook daadwerkelijk verder. Prima kamer, zeker gezien we onze hond bijhadden. Enorm hondvriendelijk hotel!! Uitstekende bedden, fijne douche. Een super volledig ontbijt. Wie hier klaagt is een zeurkous! Dineren met veel keuze, prima keuken. Een aanrader om een arrangement met diner te nemen. Mooie tuin, heerlijk zitten daar bij goed weer. Dit is een hotel waar je écht in vakantiestemming bent, zodra je aankomt. Wij komen zeer zeker terug.

4 weken geleden beoordeeld

Een gezellige Hotel - Mooie kamer op de Rivier die groot met Douche en Bad - Het Personeel heel Vriendelijkeheid - Een mooie ontbijtbuffet als was er. Het eten goed. Mooie Zwembad een leuk Sauna.
Je kan in hotel tot rust te komen.
De omgeving om te fietsen is fantastisch en er Thermen Binnenmaas Papendrecht prachtige sauna en baden complexe. Ook mooie dicht Dordrecht.

• Reistype: Reisde alleen

Prima service
Lekker eten. En leuk personeel.
Ontbijtbuffet was al om 6 uur open. Dit was erg fijn voor ons daar we ons huis aan het verbouwen zijn.
En weer vroeg er heen moesten.
Mooie omgeving.euk om te wandelen.

4 weken geleden beoordeeld

Goede ruime kamer. Uitgebreid ontbijt en een redelijk diner. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Prettig was het dat je bij het hotel een wandeling van zo'n 4 km kon maken. In de buurt zijn er vele bezienswaardigheden om te bezoeken zoals in Dordrecht en Kinderdijk.

4 weken geleden beoordeeld

Reeds onze 5e keer dat wij hier een 4 daagse doorbrengen en nog steeds zeer tevreden.
Wij nemen dan ook altijd een kamer met rivierzicht.
Het is hier zeer rustig en de kamers zijn zeer ruim. De ligging is perfect in volle natuur met zicht op de Oude Maas. ook vele uitstapmogelijkheden in de nabije buurt.