martinvdstarre

Dagje uit

5,0 van 5 bollen5 weken geleden beoordeeld
Was een fijn hotel, lekker gegeten, gezellige bar. Goed geslapen. Uitgebreid ontbijt. Was ons goed bevallen.
Reistype: Bezocht met familie
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste Martin,

Graag wil ik u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen. Uw complimenten zijn zeer gewaardeerd. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Geen aanbetaling vereist
  • Booking.com
8.2 km van Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg
Meer hotels in Gilze bekijken
Beoordeeld op 15 juni 2024

Hotelkamer voldeed niet aan onze verwachting. Kamer rook muf. Verlichting deed het slecht. Bed was doorgelegen. Raam kon niet open want zat een slot op. Spreek je ongenoegen uit bij de receptie. Krijg je alleen excuses. Zeer jammer. Ben wel wat anders gewend.

Beoordeeld op 15 juni 2024

Heerlijk goed hotel met alles der op en der aan, services was goed en snel, schone mooie goeie kamer

Beoordeeld op 13 juni 2024

Het was een heel mooie omgeving en de kamer was heel mooi ik zal het zeker aanbevelen aan vrienden en familie

Datum van verblijf: juni 2024
guest relations, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling naar aanleiding van uw verblijf in Van der Valk Hotel Gilze Tilburg. Het is een groot compliment om te horen dat alles voor u naar wens is geweest.

Beoordeeld op 11 juni 2024

1 woord geweldig en komen zeker terug.om echt tot rust komen ben je bij jullie op de goede plek.heb erg genoten samen met me dochter

Datum van verblijf: juni 2024
guest relations, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2024

Beste Luciana,

Beoordeeld op 11 juni 2024

Toilet in de kamer was te open , vond dit niet privé om je behoefte te doen, anders alles goed , miste ook een kledij ruimte was niet zo ruim