Gratis annuleren tot 21-08-22
Hotels.comUS$ 157
PricelineUS$ 157
Trip.comUS$ 198
Beoordeeld op 20 juni 2022

Het hotel heeft vele faciliteiten en ligt goed.. Ook voor kinderen is het er aangenaam vertoefen, zoals speeltuin, speelbos, zwembad...
Daarenboven kun je ook nog kiezen voor De Efteling of de Beekse Bergen!

Beoordeeld op 20 juni 2022

Het hotel ziet er van binnen zeer verzorgd uit. Onze kamer was omgeboekt van comfort naar superior. Ik vond de kamer wel mooi, maar niet heel ruim. Zeker voor het bedrag wat je betaald voor zo’n kamer, vind ik de ruimte minimaal. De badkamer was wel ruim en erg mooi. Het eten was uitmuntend. Ontbijt erg goed verzorgd, lekker en heel veel keuze. Ook wat betreft de keuze aan drinken. Dat zie ik in andere hotels weinig.
Fijne locatie om te overnachten.

Beoordeeld op 20 juni 2022

bij mooi weer een prima suite, bij slecht weer, zit je op een veel te kleine kamer met geen faciliteiten. Er ontbreekt een lekker bad, bedden zijn l niet de beste, De bar is gezellig en het ontbijt is prima geregeld.

Beoordeeld op 19 juni 2022

Bij Van der Valk Gilze voel je je als gast meer dan welkom. Het hotel voelt luxe en warm aan, alle medewerkers zijn ontzettend vriendelijk, denken graag mee en zijn zeer professioneel. De omgeving is heerlijk, direct achter het hotel is een mooi wandelgebied en wil je wat verder, dan huur je een Echopper. Eten is van topkwaliteit, evenals de kamers. Met name de standaard kamer is luxer dan je van een standaard kamer zou verwachten.

Beoordeeld op 19 juni 2022

Uitstekend hotel met tal van extra faciliteiten. Goed bereikbaar, dicht tegen autosnelweg. Zeer goed restaurant. Life cooking buffet zeer lekker en aan te raden.
Vele fietsroutes dichtbij, mooi bosrijk gebied.