Gratis annuleren tot 03-10-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Agoda.comUS$ 142
Beoordeeld op 10 augustus 2021

Hotel is mooi en Faciliteiten zijn goed. De service die we hebben gekregen was echter niet goed genoeg voor de aantal sterren en de prijs die je betaalt. Ik snap dat het vakantieperiode is en dat het druk is maar dat moet geen excuus zijn voor onvriendelijkheid etc.

Beoordeeld op 10 augustus 2021

Een zeer mooie en verzorgd hotel die omringd is door groen.
Het personeel is hartstikke vriendelijk. Een aanrader.
Als we keizen kiezen we steeds terug voor Van der Valk.
Want dan weten we dat we ons weinig zorgen hoeven te maken.

Beoordeeld op 9 augustus 2021

Tijdens onze #vandervalkcoronatour was dit de volgende in het rijtje. Goede ligging vanuit hier zit je snel in natuurgebieden maar ook in de stad. Mooie kamer standaard met balkon ruim en van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden en goede douche. (Bad deze keer niet gebruikt). Heerlijk uitgebreid ontbijt. De kant bij het brood en borden pakken was wel even wennen met alle drukte door
Corona ben je ruimte en afstand gewend en dat was op dit stukje ver te zoeken. Erg krap om daar binnen te komen en alles te pakken. Misschien op nog een andere plek ook brood zetten zodat mensen zich verspreiden. Avond eten ook 2 keer in het restaurant gedaan. Een zeer uitgebreide kaart waar we maar moelijk uit konden kiezen zoveel
lekkere dingen. Fitness,zwembad en sauna ook erg groot en heerlijk genieten. Wij komen zeker nog eens terug.

Beoordeeld op 8 augustus 2021

Mooi hotel in de buurt van Efteling. Hotel heeft goede faciliteiten zoals fitness, zwembad, kids corner, meertje, casino etc. Jammer dat er geen plekken voor de Thaise massage. Voor een NL se hotel biedt het een uitgebreide ontbijt. Kamer 827 was erg groot en mooi. Heerlijk weekendje gehad. We komen zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 8 augustus 2021

Personeel een dikke 10+
Zwembad top! Schoon. Ondanks dat er melding wordt gemaakt van airco in de kamers, is dit geen airco en krijgt de kamer niet koel. Styling mooi, faciliteiten vallen tegen, eten goed