TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 12 september 2019

Wij boekten met 8 koppels een fietsarrangement en letterlijk alles was alleen in superlatieven te beschrijven. Bij aankomst konden we in de lounge van een gratis welkomstkoffie genieten. Na een eerste fietsdag ontdekten we onze kamer die werkelijk alles had om zelfs de meest veeleisende uit ons gezelschap te behagen. Het diner was overheerlijk en bood voor elk wat wils dankzij de keuzemogelijkheden uit het arrangementenmenu. Ook over het royale ontbijtbuffet was iedereen uitermate tevreden.
Voeg hierbij de vriendelijkheid van het personeel, de discrete luxe van het hotel en de ligging temidden van een paradijs voor wandelaars en fietsers, en je begrijpt waarom elk van ons terug wil gaan naar dit hotel. Een absolute aanrader! Wijzelf hebben er al drie keer verbleven - en genoten.

Datum van verblijf: augustus 2019
Juten, Director of Sales van Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte gast,

Ontzettend veel dank voor het verslag van jullie verblijf bij ons. Ook goed te lezen daarbij dat jullie zowel het hotel, als de uitgebreide fietsomgeving zo gewaardeerd hebben. Wij hopen jullie weer snel te mogen ontvangen voor weer een paar heerlijke (fiets)dagen. Wat denk je van de Indian Summer in Brabant? De komende weken zitten er vast nog wel een paar lekkere zachte dagen tussen.... Tot spoedig ziens in ieder geval!

Beoordeeld op 12 september 2019

Up-grade kamer in Royal Wing was geweldig. Ontbijt was heel uitgebreid, dus heerlijk gegeten. 's avonds ook heerlijk in restaurant gedineerd. Kamer en badkamer waren netjes en schoon. Geen straf om te verblijven in het hotel.

Beste Hanny,

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! WE hopen jullie weer spoedig te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 9 september 2019

Eigenlijk ben ik nog nooit een slechte van der Valk tegengekomen. Gilze Rijen steekt er wel bovenuit met uitstekende service en mooie kamers. Het personeel is uitermate behulpzaam en vriendelijk en het restaurant is goed gevuld en voorzien van zeer goed opgeleid personeel.

Datum van verblijf: juni 2019
Juten, Director of Sales van Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Beste Anton,

Als men schrijft dat we zelfs boven de hoge Van der Valk standaard uitsteken, dan is dat een geweldig compliment waarvoor we u hartelijk danken. Wij nemen deze standaard als criterium waarbij we er alles aan doen om tot de beste te behoren. Erg leuk om te lezen dat dat onder andere door u gewaardeerd is. We hopen u weer spoedig te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 9 september 2019

prima service, zeer goede keuken ; goede formule en bovendien zeer kindvriendelijk.
Goede formule door combinatie met efteling en beekse bergen.
goede uitvalbasis voor fietsers en wandelaars. voor herhaling vatbaar.
dank aan het personeel

Beoordeeld op 8 september 2019

Mooie kamers suite van verschillende thema,s. Personeel is hier erg vriendelijk en behulpzaam. De auto kan makkelijk bij de suite komen je hoeft dus niet ver te lopen met je koffers. Wij hier nu al meerdere malen geweest en altijd goed bevallen.

Geachte gast,

Ontzettend leuk om te lezen dat u ons als een der beste Van der Valk hotels beschouwt! We willen u dan ook heel erg hartelijk daarvoor danken en we zien er weer naar uit om u spoedig van harte te mogen verwelkomen!