Beoordeeld op 29 mei 2018

Een goed hotel met fijne faciliteiten. De zondagsbrug is god verzorgd.
De zwembaden en jacouzie zijn erg lekker. De fitnessruimte kent enkele apparaten die onderhoud behoeven. De keuze van koffie op de kamer is goed, alleen om een kopje kruidenthee te zetten is het aanwezige apparaat niet geschikt.

Datum van verblijf: mei 2018
Juten, Director of Sales van Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2018

Geachte gast,

Dank voor uw beoordeling en goed te lezen dat u ons o.a. waardeert vanwege de netheid en rust.
Graag verwelkomen wij u weer spoedig!

Beoordeeld op 29 mei 2018

Alle nodige luxe voor een aangenaam verblijf dichtbij wandelroutes en Tilburg. Lekker eten en vriendelijke bediening. Een aanrader voor betaalbare luxe.
Wij vinden de Van der Valk arrangementen steeds leuk om te doen in eender welk Van der Valk hotel in het buitenland.

Geachte gasten,

Wij vinden het altijd erg strelend als men in de titel woorden als "excellent" gebruikt om ons hotel te typeren. Wij danken jullie daar dan ook hartelijk voor en hopen jullie spoedig weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 29 mei 2018

kamer modern ingericht, vriendelijk personeel, mooie ongeving, wandelgebied Klein Zwitserland, lekker ontbijt zeer uitgebreid. ligt op een goede locatie vlakbij de efteling. Alleen kamer graag controleren of alles goed werkt >Lamp kapot en afstandsbediening batterijen leeg. Zelf mijn hondje mocht mee , waar ook aangedacht is door een speeltje en een etensbak.

• Reistype: Reisde alleen

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review. Ook uw huisdier wordt door ons beschouwd als een heuse gast! Zij zijn welkom op bepaalde, speciaal daarvoor ingerichte standaard kamers. Wij hopen u met uw trouwe viervoeter weer snel terug te mogen zien!

Beoordeeld op 28 mei 2018

Heerlijk lang weekend gehad
Alles goed geregeld in het hotel
Kamer was netjes en schoon
Personeel was vriendelijk en behulpzaam
Omgeving en faciliteiten waren netjes en voldoende ontbijt was goed en te gebruiken op een fijn buiten terras

Beoordeeld op 28 mei 2018

Goede ontvangst, kamers, vriendelijk openhartig personeel. Familie kamer voor 5pp en toch nog ruimte om je te bewegen.
Glassex voor het schoonmaken van de tafeltjes tijdens het eten moet eens wat anders op worden verzonnen.