Beoordeeld op 5 maart 2018

We hebben last-minute een weekendje weg geboekt. We when opzoek naar een hotelkamer met jacuzzi. We kwamen uit bij dit hotel. De ligging van het hotel is niet heel bijzonder.. in de buurt van de snelweg en niet een hele gezellige binnenstad. Maar in het hotel is genoeg te doen. Een casino, bar lounge, zwembad en wellness, restaurant enz. Wij zijn het hotel niet uitgeweest en dat is ook echt niet nodig. Er was genoeg te doen om lekker te ontspannen en plezier te maken. Kamers zijn top! Erg schoon, mooi onderhouden, heerlijke bedden, mooie badmaker met prachtige jacuzzi! Ook lekkere koffie en thee faciliteiten op de kamer. Personeel is ook erg netjes en behulpzaam, op elke afdeling. Wij hebben genoten van dit weekendje weg!

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 maart 2018 via mobiele applicatie

Zoals altijd is logeren bij Van Der Valk een zaligheid. Alles is de tot in de puntjes goed je kan er tot rust komen. Het eten ( 3 gangen menu ) was ook meer dan af! Ook de massage is een aanrader, mijn verloofde heeft dit een uur laten doen en was dusdanig onder de indruk.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Juten, Director of Sales van Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw recensie en leuk ook dat u zo genoten heeft van onze nieuwste faciliteit: de Thaise massage, welke men in ons wellness centre kan boeken! We hopen u weer spoedig welkom te mogen heten!

Beoordeeld op 25 februari 2018

Super geregeld en top service! Lekker eten, rustig kunnen slapen en mooie kamers. Wij zullen hier zeker weten nog een keer terug komen. De wellness is klein maar wel groot genoeg en goed schoon. Massage echt geweldig. Casino naast de deur leuk als afsluiter van de dag. Vd Valk bedankt voor dit geweldige uitje !!

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Juten, Director of Sales van Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2018

Beste Denise,

Een mooiere kwalificatie dan welke je als titel hebt gebruikt (tophotel) kunnen wij ons niet wensen! Wij willen je daar dan ook hartelijk voor danken! Leuk ook dat je onze nieuwe Thaise massagesalon bezocht hebt. Wij hopen jullie weer spoedig te mogen begroeten!

Beoordeeld op 19 februari 2018

vriendelijke mensen en bedieningen..Uitstekende kamers en bedden.Toilette grief geven is een schitterende service.Enkel in de bar en het restaurant iets te lang moeten wachten voor de bediening maar er was ook veel volk.Voor de rest niet te klagen.Elke keer al goed geweest,zowel voor een feestje als gewoon een weekendje

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Juten, Director of Sales van Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw mooie review! Wij hopen u weer spoedig welkom te mogen heten in ons hotel!

Beoordeeld op 19 februari 2018

Voor de 2e keer in dit hotel geweest beviel ons net zo goed als de 1e keer. Het ontbijt was heerlijk veel keus ook, fijne rustige kamers en schoon. Kamers worden elke dag netjes opgemaakt en nieuwe handdoeken etc. kortom wij komen zeker terug!!