“Goed gegeten”

Keukens: Belgisch, Café
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Alweer een tijdje geleden wegens niet tevreden maar dit was vandaag geen probleem.
Als voorgerecht garnaalkroketten, lekker op smaak en mooi krokant korstje. Als hoofdgerecht een hammetje, heerlijk van smaak en zeker een aanrader. Wel een ruime portie maar mij hoor je niet klagen.

Datum van bezoek: augustus 2019

22 augustus 2019 beoordeeld

Bij het binnenkomen al onmiddellijk onvriendelijke barman die melde dat er geen eten meer was. Geen probleem het was toch al 21:45. Daarna gevraagd naar een Brugse zot. Die was er niet. Weer cassante opmerking van de barman. Triple Karmeliet was er wel. Deze werd op tafel gesmakt met "AUB" tussen de tanden. Afrekening werd gebracht met:"wilt u betalen want we sluiten" Werd alleen aan onze tafel gezegd en niet aan de andere tafel. Betaald: zonder fooi met een dank u wisselgeld ontvangen. Tussen tanden van de barman:"beleefde mensen zeggen dank u!" Blijkbaar achteraf hele conversaties van ons gehoord. En dan kregen we daar ook opmerkingen naar ons hoofd geslingerd. WIJ KOMEN HIER NOOIT MEER!!!!

Datum van bezoek: augustus 2019
18 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst lekker een lekker aperitief nemen bij zonsondergang op het terras om dan ons gerechtje binnen te nemen. Perfecte combinatie en de asperges met zalm waren perfect.

Datum van bezoek: mei 2019
11 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts hier aangekomen op een zaterdagavond. Het eten was lekker en de portie groot. De bediening was vriendelijk.

Datum van bezoek: december 2018
7 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening en rustig komen zeker terug
In de zomer kan men buiten op terras eten top lokatie

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die D'Ouwe Werf bekeken, bekeken ook

Zwijndrecht, Antwerpen
Zwijndrecht, Antwerpen

Burcht, Antwerpen

In D'Ouwe Werf geweest? Deel je ervaringen!