31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede ligging nabij nationaal park; gelegen langs vrij drukke verbindingsweg maar je hebt hier absoluut geen last van. Supervriendelijke ontvangst door sympathiek koppel Daniel & Dominique die al meer dan 20 jaar deze B&B uitbaten. Eten 's avonds is niet verplicht, eenvoudig maar zeer lekker. De dochter maakte zelf een lekkere taart voor onze jarige dochter. Alles vers gemaakt. Ook het ontbijt is een verademing. Wij hadden 2 ochtenden een heus schouwspel van etende kolibri's. In veel nationale parken moet je ernaar speuren. Hier komen ze op 1 meter voor je neus samen met jou ontbijten. Aanrader is zeker de jacuzzi gratis te gebruiken mits vooraf reservering op een bordje aan de receptie. Kamer is netjes, goed onderhouden en ruim. Alle voorzieningen aanwezig. Ook een goede douche; niet altijd even evident in Costa Rica. Spijtig komen we niet elk jaar naar Costa Rica want anders zouden we zeker opnieuw een bezoekje inlassen.

Verbleef: augustus 2016
1 juli 2016 beoordeeld

De huisjes zien er prima uit en zijn voorzien van o.a. een koffiemachine, servies, koelkast, waslijn etc. Wat wij erg leuk vonden was de persoonlijke benadering, bij aankomst heeft de eigenaar ons uitgebreid verteld wat er allemaal te doen was en hij wil graag helpen bij het maken van eventuele reserveringen en het beantwoorden van vragen. Ook het ontbijt was erg lekker, verse eitjes van de buren, versgebakken brood & cake, fruit en versgeperste sinaasappelsap. Tijdens het verblijf mochten wij gebruik maken van een heerlijke (overdekte) jacuzzi.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
19 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima huisjes met alle nodige comfort. Zeer lekker ontbijt en goed avondeten. En een adembenemend natuurpark. Al de rit naar het park is een avontuur (liefst met 4x4). De kleuren van rivievieren en waterval is uniek azuurblauw. Een echte aanrader!

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
17 maart 2016 beoordeeld

Ruime huisjes met zitje en hangmat en zelfs een waslijn. Ook koffiemachine en koelkast (gezamenlijk gebruik). Smaakvol ingericht en schoon. Daniël en Dominique zijn zeer gastvrije eigenaren. Zijn je bij alles tot dienst. Om de dag kan je van het diner gebruik maken, was zeer goed. Ietwat stugge bedden, maar dat blijft persoonlijk.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
suenoceleste, Propriétaire van Hotel Sueno Celeste B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 maart 2016

Hello! Een grote dank u voor uw zeer mooie commentaar. Zou U ons kunnen zeggen in welke kamer U heeft geblijven en wat konden wij doen om deze beddengoed te verbeteren voor onze volgende bezoekers?

Dank u bij voorbaat veel geluk in alles,

29 september 2015 beoordeeld

Hele vriendelijke mensen die je veel vertellen over de omgeving en wat je er kunt doen. Het vers gebakken brood bij het ontbijt was heerlijk. Fijne huisjes en hele mooie badkamer. Oftewel, top verblijf!

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner