16 augustus 2015 beoordeeld

mooie kleinschalige B&B met als nieuwe huisjes, goed ontbijt met lekker vers fruit, vers gebakken broodjes en op is krijg je nieuw. De eigenaar doet er alles aan doet om je goed wegwijs te maken en het je naar de zin te maken

Verbleef: juli 2015
10 augustus 2015 beoordeeld

Bijzonder vriendelijk en gastvrij ontvangst.
Fantastische kamer, heel ruim en schoon grenzend aan een mooie tuin. Prachtige badkamer. Koffie en thee in de kamer.
Uitgebreide informatie over de omgeving en zeer goede tips over activiteiten in de omgeving.
Een ontbijt zoals we dat later niet meer hebben gekregen in heel CR.
Met oa. heerlijk eigengemaakte broodjes en jam!
Een absolute aanrader!

Kamertip: Alle kamers zijn goed toegankelijk voor minder validen.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
21 mei 2015 beoordeeld

Wat is dit een juweel van een hotel! Het uitzicht op de vulkanen is magnifiek (wij hadden de geschakelde kamer met vrij uitzicht op de vulkanen vanaf het terras), de kamers zijn schoon en doen heel gezellig aan. Ik voelde me hier echt thuis.

Alles is goed onderhouden en de lakens roken zo lekker dat ik er bijna eentje had meegenomen ;-)
De gastheer voorziet je graag van alle benodigde informatie inclusief routebeschrijvingen naar diverse toeristische bestemmingen. Het hotel is qua ligging ook perfect om uitstapjes te maken naar de Rio Celeste of het Miravalles gebied.

Als ik een minpuntje zou moeten noemen, dan is het dat de douche lastig op temperatuur te krijgen was (te warm of te koud), maar dat is absoluut het enige. Ik zou hier zeker nog een keer terug willen komen!

Kamertip: Kies voor het beste uitzicht de geschakelde kamers. Je zit dan dichtbij het zwembad en hebt vanaf je terras een geweldig uitzicht.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met familie
4 mei 2015 beoordeeld

Fijn verblijf bij Daniël op sueno Celeste. Uitgebreide informatie over alles wat er te doen is in de omgeving: wij kozen voor de paardrijd tour en zwemmen in de blauwe Rio Celeste. Heerlijk ontbijt met homemade brood en jam ed en een zeer comfortable cabina met werkelijk alles er op en er aan (koffiezet apparaat, thee, kopjes, borden en bestek ed). Heel praktisch en mooi ingericht en gebouwd. Uitzicht op de vulkaan vanuit je kamer, als er geen wolken hangen......

Kamertip: Allemaal even mooi in de prachtige tuin
  • Verbleef: april 2015, reisde met een partner
29 januari 2015 beoordeeld

Mooi gelegen, net voor het dorpje Bijagua bevindt zich Sueno Celeste. Een hotel omgeven door een mooie tuin met daaraan een stukje jungle die je via het pad kan bewandelen.

Leuke, nette kamers met een uitstekende douche en bed.
De eigenaars zijn gastvrije vriendelijke mensen die Frans, Spaans, Engels en een mondje nederlands spreken.

Een aanrader om in de buurt te bezoeken is het nationaal park van Tenorio waar de wonderbaarlijke waterval + blauwe rivier(Rio Celeste) te bezichtigen zijn . De rit erheen is wel van een moeilijker kaliber daar het behoorlijk bumpy is, maar eenmaal daar is de pracht van dit domein formidabel.

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner