“Wat een topplek!!!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
B&B Hotel Sueño Celeste
Beoordeeld als nr. 2 van 8 B&B's / pensions in Bijagua de Upala
Eco-leadersNiveau Brons
21 mei 2015 beoordeeld

Wat is dit een juweel van een hotel! Het uitzicht op de vulkanen is magnifiek (wij hadden de geschakelde kamer met vrij uitzicht op de vulkanen vanaf het terras), de kamers zijn schoon en doen heel gezellig aan. Ik voelde me hier echt thuis.

Alles is goed onderhouden en de lakens roken zo lekker dat ik er bijna eentje had meegenomen ;-)
De gastheer voorziet je graag van alle benodigde informatie inclusief routebeschrijvingen naar diverse toeristische bestemmingen. Het hotel is qua ligging ook perfect om uitstapjes te maken naar de Rio Celeste of het Miravalles gebied.

Als ik een minpuntje zou moeten noemen, dan is het dat de douche lastig op temperatuur te krijgen was (te warm of te koud), maar dat is absoluut het enige. Ik zou hier zeker nog een keer terug willen komen!

Kamertip: Kies voor het beste uitzicht de geschakelde kamers. Je zit dan dichtbij het zwembad en hebt vanaf je ...
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met familie

4 mei 2015 beoordeeld

Fijn verblijf bij Daniël op sueno Celeste. Uitgebreide informatie over alles wat er te doen is in de omgeving: wij kozen voor de paardrijd tour en zwemmen in de blauwe Rio Celeste. Heerlijk ontbijt met homemade brood en jam ed en een zeer comfortable cabina met werkelijk alles er op en er aan (koffiezet apparaat, thee, kopjes, borden en bestek ed). Heel praktisch en mooi ingericht en gebouwd. Uitzicht op de vulkaan vanuit je kamer, als er geen wolken hangen......

Kamertip: Allemaal even mooi in de prachtige tuin
  • Verbleef: April, 2015, reisde met een partner
29 januari 2015 beoordeeld

Mooi gelegen, net voor het dorpje Bijagua bevindt zich Sueno Celeste. Een hotel omgeven door een mooie tuin met daaraan een stukje jungle die je via het pad kan bewandelen.

Leuke, nette kamers met een uitstekende douche en bed.
De eigenaars zijn gastvrije vriendelijke mensen die Frans, Spaans, Engels en een mondje nederlands spreken.

Een aanrader om in de buurt te bezoeken is het nationaal park van Tenorio waar de wonderbaarlijke waterval + blauwe rivier(Rio Celeste) te bezichtigen zijn . De rit erheen is wel van een moeilijker kaliber daar het behoorlijk bumpy is, maar eenmaal daar is de pracht van dit domein formidabel.

• Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
25 januari 2015 beoordeeld

Mooi gelegen en erg schoon en goed verzorgde lodge. Geweldige mogelijkheden om buiten te zitten en te genieten van allerlei prachtige vogels.
De eigenaars van de lodge Daniel en Dominique verzorgen een heerlijk vers ontbijt met vers fruit, zelf gebakken brood en heerlijke jam. Daniel is heel behulpzaam bij het plannen van tochten in de omgeving.
De ligging van de lodge is heel plezierig in een omgeving waar veel leuke dagtochten beschikbaar zijn. In het dorpje zelf zijn grappige restaurant. Nationaal park Tenerio is goed bereikbaar. Kortom deze plaats is een feest om te verblijven.

Kamertip: Schattig kleine huisjes met hele prettige gelegenheid om buiten te zitten. Ook een koelkast beschik ...
  • Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
6 december 2014 beoordeeld

Mooie, ruime en erg schone lodge! Goede ligging, mooie omgeving. Van hieruit is het nationaal park Tenorio makkelijk te bereiken. Ook voor mensen zonder auto zijn er voldoende mogelijkheden. Zeer behulpzame en gastvrije eigenaren (en lieve hond Bobby ;)

• Verbleef: November, 2014, reisde met een partner
8 januari 2014 beoordeeld

Sueno Celeste is genieten in een prachtige B&B voor mensen die zelf hun vakantie willen inrichten en rust zoeken. Dominique en Daniel zijn enorm gastvrij, maken een heerlijk vers ontbijt en geven hun gasten een compleet pakket aan tips/routes en suggesties voor prachtige dagtochten. Zij zijn duidelijk ervaren en maken hier het verschil! Complimenten daarvoor.
Wij deden de Rio Celeste (must see, voor ons al de 2e keer), Palo Verde (waar we werkelijk de hele dag alleen waren!) en Las Hornillas (hangbruggen, vulkaanactiviteiten en 'vulkaanwellness'') . De laatste bereikten via een zeer(!) avontuurlijke weg (alleen voor 4x4).
De huisjes zijn schoon en sfeervol en in Bijagua kun je lekker (eenvoudig) eten bij verschillende soda's of restaurants. Voldoende interessante zaken voor een verblijf van een dag of 4-5.

• Verbleef: December, 2013, reisde met een partner
11 november 2013 beoordeeld

Super mooie huisjes, alles heel netjes en super aardige eigenaren! Daniel geeft super goede toeristeninformatie en Dominique maakt hele lekker huisgemaakte ontbijtjes :) Ik kan deze accommodatie aan iedereen aanbevelen, bedankt Daniel en Dominique voor alle goede zorgen! En nog bedankt voor de foto bij het ontbijt :)

• Verbleef: September, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Bijagua de Upala in overweging
op 4,6 km afstand
Blue River Resort & Hot Springs
nr. 1 van 7 in Rincon de La Vieja
1.030 beoordelingen
Prijzen weergeven

In B&B Hotel Sueño Celeste geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over B&B Hotel Sueño Celeste

Adres: Road #6 - Between Kms 28 and 29, Bijagua de Upala 21304, Costa Rica
Locatie: Costa Rica > Provincie Alajuela > Bijagua de Upala
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Shuttlebusservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 8 B&B's / pensions in Bijagua de Upala
Prijsklasse: € 64 - € 111 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — B&B Hotel Sueño Celeste 3*
Aantal kamers: 7
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij B&B Hotel Sueño Celeste met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?