Beoordeeld op 20 augustus 2020

mooie omgeving, prima kamers, verzorgd ontbijt
We werden er openhartig ontvangen en op vraag ook direct geïnformeerd naar de leukste plekken in Vielsalm.
Het deed eens deugd om er weer even tussenuit te zijn in deze moeilijke tijden

Beoordeeld op 17 augustus 2020

De B&B is heel rustig gelegen, mooie omgeving. De kamer was groot en mooi ingericht. Het ontbijt was heel lekker en uitgebreid. Vers fruit, veel pistolets en lekker brood en eitjes voor wie er zin in heeft.
We hadden ook s avonds het 3 gangenmenu gereserveerd, ook dit was uitstekend. Zeer vriendelijke gastvrouw!

Beoordeeld op 11 augustus 2020

Alles was tip top in orde. Het verblijf (kamer, eetruimtes, tuin, ...) en het eten (ontbijt en driegangen diner s'avonds) was tot in de puntjes verzorgd. Prijs-kwaliteit kan niet beter!
Ideale wandelomgeving, met veel afwisseling en voor ieder wat wils.

Beoordeeld op 7 augustus 2020

Door de COVID-19 crisis bleven vele landgenoten in eigen land voor hun vakantie; enkel een kamer met sauna was nog beschikbaar. Deze kamer is echter heel ruim en dat vonden wij een plus. Het weer was heel aangenaam, dus hebben we geen gebruik gemaakt van de sauna, ook al zag die er erg knus uit.
Het ontbijt is héél uitgebreid en elke dag verschilde er wel een of ander detail; dat is altijd leuk.
Blijf zeker dineren in Le Tapis Rouge: wij hebben er 3 avonden een geweldig diner gehad.
Een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 26 juli 2020

Gezellige B&B op rustige locatie. Ontbijt is superlekker en uitgebreid. Heerlijk brood. Ook het avondmaal is verzorgd en gezond en goede verhouding prijs/kwaliteit. Heerlijke bedden en tof ingerichte kamers met alle comfort. Vele schitterende wandelroutes in de buurt en ook Vielsalm met zijn mooi meer en toffe (eet)adresjes.

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde alleen