Frans V

Even lekker een weekendje weg

Beoordeling van Hotel de Korenbeurs
4,0 van 5 bollen27 nov 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wat een leuk hotel in Made. Mooie schone kamer, badkamer met ligbad en een heerlijk bed. Het diner in het restaurant gebruikt. Het restaurant zat vol. Naar mijn mening liep er één te weinig in de bediening, omdat er dingen vergeten werden, zoals drinken, extra saus. Ook bij andere gasten gezien die met een vinger probeerden de aandacht te trekken werd niet op gereageerd. Ik heb dit bij vertrek ook met de receptioniste besproken en zij heeft daar een aantekening van gemaakt. Een heerlijk ontbijt zoals we dat van Fletcher gewend zijn. Verder hebben we het super naar onze zin gehad. Heel hartelijk dank voor jullie gastvrijheid.
Datum van verblijf: november 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 11 jan 2024
Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. wij zien u graag nog eens terug!
  • ZenHotels.com
6.5 km van Hotel de Korenbeurs
Gr8 Room
7.9 km van Hotel de Korenbeurs
Gratis parkeren
Premium Room with attention to detail and workspace.
  • Booking.com
8.8 km van Hotel de Korenbeurs
Meer hotels in Made bekijken
Beoordeeld op 20 november 2023

De badkamer was met een woord te beschrijven: smerig. Schimmel aan de douchekop, op en rondom het douchepuntje. Afgebroken deurknopen aan de douchecabine. Bruine, vieze randjes aan de douchecabine. Tikkende radiator heel de nacht. Klacht ingediend. Oordopjes en een dank voor de feedback gekregen. Hotel zat vol andere optie was er niet gaf men aan. Volgende dag een mail wederom om te bedanken voor de feedback. Compensatie was blijkbaar geen optie. Wij gaan hier nooit meer terug.

Datum van verblijf: november 2023
Team Fletcher Hotel de Korenbeurs , Guest Services / Front Office van Hotel de Korenbeurs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2024

Goedenavond, hartelijk dank voor uw review. We vinden het vervelend om te horen dat u uw verblijf als overwegend negatief heeft ervaren. We zullen uw feedback dan ook intern meenemen en we hopen u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen

Beoordeeld op 9 oktober 2023

De ontvangst was verrassend mooi/ gastvrij en gezellig bijna. Dame aan de receptie was heel spontaan.

Kamer ziet er goed uit. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Sanitair is klein en oud. Er moet VEEL beter schoongemaakt worden. Voor een 4 sterren vind ik het niet kunnen. Ook een douche gordijn past hier niet bij. Plaats dan een wand. Ook de was tafel was erg laag. En zo klein dat een flesje water vullen niet goed lukte. De bedden zijn wat zacht. Ik denk niet dat de matrassen zijn vervangen tijdens de opknapbeurt.

Diner in het restaurant was prima. Personeel had het druk met een grote groep. Hierdoor moest je best lang wachten tussen gangen door. Vond ik persoonlijk beter dan wanneer het in 1 uur door je strot gepropt wordt. Iedereen was vriendelijk. Wil je het verbeteren zorg dan dat andere gasten niet merken dat je het druk hebt al is dat wel zo.
Ontbijt op de kamer was prima. Lekker en genoeg.

Enige minpunten:
Als je aankomt lopen hoor je het gedreun van de cafe aan de overkant al. Dit gaat tot best laat in de avond door. Ook in de ochtend lijken ze de tent te verbouwen. Neem een kamer aan de achterzijde als je hier niet op zit te wachten. Ook werd aangegeven dat ontbijt op de kamer niet gebruikelijk was. Al kon het nu wel. Ik betaalde een toeslag van €10. Terwijl er in de kamer een kaartje hangt waar een toeslag van €5 op staat. Dat was onduidelijk en slordig. Verder is er geen telefoon op de kamer. Maar die heb ik ook niet nodig gehad. Het viel gewoon op.

Kamertip: Neem een kamer aan de achterzijde. De locatie is voornamelijk voor fietsers/ wandelaars. Er is niks te doen verder
Datum van verblijf: oktober 2023
  • Reistype: Reisde alleen

Goedenavond, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons
Ons belangrijkste doel is dat onze gasten zich ontzorgd voelen, daarom waarderen we uw feedback en gaan we aan de slag om dit aspect te verwerken in ons proces. We nodigen u van harte uit om daarna eens langs te komen en te zien hoe we hiervoor hebben gezorgd

Beoordeeld op 6 augustus 2023 via mobiele applicatie

Keurig hotel met nette kamers.
Kamers zijn wel erg gehorig.
Leuke buurt om breda en omgeving te verkennen.
Het hotel heeft een betaalde parkeerplaats met slagboom wat 2,50 per dag kost.
Bedden liggen lekker en alles wat je dtandaard nodig hebt is op de kamer aanwezig.

Kamertip: Leukste is om er te zijn als het mooi weer is.
Datum van verblijf: augustus 2023
Team Fletcher Hotel de Korenbeurs , Gastenservice/Front Office van Hotel de Korenbeurs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2023

Beste Gerard, bedankt voor uw positieve review. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 31 juli 2023

Kamer geboekt in Korenbeurs in Made. Het bleek kamer 102 te zijn. Een verschrikkelijk uitzicht met uitsluitend pijpen en buizen van de keuken met bijbehorend geraas. Ventilator aan het plavond ging alleen draaien met het licht aan. Best lastig als je wilt slapen. Raam open geen optie. Na 2 nachten gingen we toch weg en klagen heeft vaak geen enkele zin omdat er niet gewisseld kan worden of dat er geen personeel meer is etc. En het verpest je stemming omdat je er niet van opaan kunt dat alles gewoon voor elkaar is. Enfin bij het afscheid toch maar geklaagd. Nu was er opeens wel de mogelijkheid tot wisselen en ze hadden over de kamer nog nooit een klacht gehad. Ik had geen zin in een nietes welles spelletje en liet de foto van het uitzicht zien. Ze keken alsof ze voor het eerst oog in oog met een alien stonden. Bij de klachtenafdeling die ze overigens Gastensupport noemen, kreeg ik waarschijnlijk van een robot een antwoord. Het aanbod is een welkomsdrankje en een upgrade . Is dít een fatsoenlijke compensatie voor een verpeste korte vakantie? Het is en benauwd hok waar je geen gasten in moet zetten.. Jammer dat er hier geen foto geplaats kan worden want dan kon ik het uitzicht laten zien.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 17 juli 2023

De kamer was ver onder de maat.Het bed was comfortabel, minibar werkte niet, plafondventilator deed het ook al niet.De badkamer tegels waren vies, en kapotte tegels . Conclusie hier komen we zeker niet terug.

Datum van verblijf: juli 2023