Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 80
PricelineUS$ 81
TravelocityUS$ 80
Beoordeeld op 24 oktober 2022

De afgelopen maanden hebben wij wekelijk gebruik gemaakt van de Korenbeurs voor overnachtingen van ons personeel. Het contact verliep altijd goed, duidelijk en vriendelijk. We zijn zeer tevreden over de samenwerking! Dank je wel voor de goede zorgen!

Datum van verblijf: oktober 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 september 2022 via mobiele applicatie

Onze kamer was een twee sterren waard. Het was proper maar echt heel erg basic. Je kan amper bewegen in de badkamer. De foto’s van de website stemden absoluut niet overeen. Je hoort ook als van de kamers in de buurt, flauwe muren. Ons uitzicht was een deel buizen van de keuken?
De handdoeken roken niet fris in de badkamer.

Kamertip: Vraag zeker om een bepaalde gewenste kamer zodat je voor de prijs geen basic 2 sterren kamer krijgt.
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 28 augustus 2022

Het hotel ziet er netjes uit als je binnenkomt. We hadden een comfort kamer, was niet groot en is verouderd maar het was schoon. Kamer werd iedere dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken.
Ontbijt was erg goed. Ik heb een gluten en lactosevrij dieet en er werd goed rekening mee gehouden. Heerlijke broodjes werden er afgebakken en lekker beleg. Eitje werd gebakken in een schone pan.
Echt een aanrader!
Heerlijk gedineerd in het hotel maar ook in de nabije omgeving restaurants waar je lekker kon eten.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 13 juli 2022

We hadden een suite geboekt voor 2 personen. Op de site stond dat er een bad en een douche in de suite zou zitten. Eenmaal in de suite gekomen zat er alleen een douche in. De ramen konden niet goed dicht waardoor het heel gehorig was in de kamer. We hebben een melding gemaakt bij de receptie maar kreeg als antwoord dat de ene suite een bad had en de andere een stapelbed :-(

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 3 april 2022 via mobiele applicatie

Geweldig restaurant. Heerlijk ontbeten en gedineerd. Kleine (comfort)kamer met een piepkleine badkamer. CV maakte herrie dus slechte nachtrust. Zeer vriendelijk personeel. Echt jammer van de kamers. Niet passend bij dit mooie hotel

Kamertip: Geen budget of comfortkamer boeken. Restaurant Fundi is zeer aan te bevelen.
Datum van verblijf: april 2022