Hotel de Korenbeurs
Hotel Oosterhout(Oosterhout)
  • Restaurant
Boutique Hotel Het Scheepshuys(Breda)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Priceline
31 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft een gezellige en warme uitstraling. Het personeel is uitermate vriendelijk.
De kamers zijn van alle gemakken voorzien ondanks dat de kamers niet extreem nieuw/ modern zijn. De kamers zijn schoon en het bed is van prima kwaliteit.
Het ontbijt is goed. De producten zijn vers en er is voldoende keuze.
In de plaats Made is niet veel te doen, maar een taxi naar Breda is prima betaalbaar.
Ik zou zeker weer gebruik maken van dit hotel.

Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
19 december 2017 beoordeeld

December, bon vakantieveilingen (2 pers).
Groot, luxueus en vriendelijk hotel, ruime gratis parking. Onze kamer op de 2e verdieping was proper en zindelijk, er waren wel wat omgevingsgeluiden maar toch goed geslapen.
Verzorgd ontbijt met warme en verse gerechten. Er is een restaurant en ook een bistro, daar kun je lekker dineren en is niet duur.
's Avonds is de gezellige bar open.
Hier worden ook regelmatig feestjes en andere evenementen georganiseerd en dan kan het best wel druk en luidruchtig zijn.
Vlakbij is er ook een Engelse Pub, en daar is ook regelmatig van alles te beleven.

In deze periode is er in de Biesbosch buiten fietsen en wandelen niet veel te doen. Wij bezochten de kerstmarkt in Dordrecht en deden 's anderdaags een autotochtje naar Woudrichem en Heusden, 2 historische dorpen langs de Maasrivieren.
De 3de dag in het hotel een electrische scooter gehuurd voor 2 personen. De scooter is eigenlijk maar geschikt voor 1 persoon en men zou er zo'n 40 km mee kunnen rijden maar na 30 km was de batterij leeg. Na een telefoontje kwam men ons zonder problemen ophalen.
Wij vinden dit verzorgd familiehotel een ideale uitvalsbasis voor tal van activiteiten in de buurt. We komen zeker en vast nog eens terug.

Kamertip: Vraag bij het reserveren een rustige kamer aan
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben helaas niet geslapen eerst door het feest wat beneden in de kroeg was en daarna van een stel gasten die hartstikke dronken aan het schreeuwen waren op de gang waar wij sliepen. De receptie heeft onze bon van rond de 12 euro laten schieten. Maar eerlijk gezegd vind ik dat maar slecht want wij kwamen voor een weekendje relaxen in een hotel en gingen nu met wallen naar huis. Heel jammer het ontbijt was trouwens erg goed. De kamer was ook niet best.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
HotelKorenbeurs, Guest Relations Manager van Hotel de Korenbeurs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2017

Beste Sandra,

Hartelijk dank voor het achterlaten van de review.
Wij vinden het erg spijtig om te horen dat uw verblijf niet helemaal naar wens is verlopen. Natuurlijk proberen wij geluidsoverlast altijd te minimaliseren.

Om u tegemoet te komen, willen wij u tijdens een volgend verblijf graag een gratis upgrade naar een luxe kamer aanbieden indien beschikbaar.

Graag tot ziens bij hotel de Korenbeurs.

Dewy, namens familie van der Made & team

12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de valreep een nachtje weg geboekt bij de Korenbeurs. Prima hotel, aardig personeel, wel een tikje gehorig.
Wij hadden als onwetenden van boven de rivieren op 11 november een nachtje weg geboekt, wat blikkbaar ook het carnavalseizoen afgetrapt.
Hierdoor een gezellige avond in Breda gehad, maar maakte het vrij rumoerig in het dorpje tot in de nacht.
Ook is het hotel pal tegenover een kerk, dus (zondag) ‘s ochtends wordt je wakker door het klokkenspel.
Maar het was een prima weekendje en dit mocht de pret niet drukken.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
HotelKorenbeurs, Guest Relations Manager van Hotel de Korenbeurs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 november 2017

Beste meneer Tom,

Allereerst willen wij u van harte bedanken voor het achterlaten van deze mooie review.
Wij vinden het fijn om te horen dat u een fijn verblijf hebt gehad in hotel de Korenbeurs en dat u de Brabantse gezelligheid heeft kunnen ervaren.

Met uw opmerking gaan wij zeker aan de slag. Mocht u nogmaals willen komen overnachten, kunnen wij u, indien beschikbaar, gratis upgraden naar een van onze luxe kamers.

Graag tot ziens in hotel de Korenbeurs.

Dewy, namens familie van der Made & team

6 november 2017 beoordeeld

ons doel was Biesbosch - wandelen toegangspoort Dordrecht en dag twee met stilteboot varen vanuit Werkendam - dus heel ver zaten we er niet vandaan - zeer vriendelijk ontvangen trouwens - goede nachtrust gehad... enkel zeer dunne muren - we hoorden de buren in hun kamer en op de gang wat kabaal maken als dat voorbij was geraakten we uiteindelijk wel in slaap - parkeerplaats zat achter het hotel - veel mogelijkheden om elders dan het restaurant van het hotel te gaan lunchen of dineren is er wel - op wandelafstand - het ontbijt in het hotel was verzorgd enkel jammer dat de koffie een beetje tegenstak

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
HotelKorenbeurs, Guest Relations Manager van Hotel de Korenbeurs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2017

Beste heer / mevrouw Jo,

Als eerst willen wij u hartelijk danken voor het schrijven van deze review. Wij vinden het prettig om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Wij zullen met uw opmerkingen ook zeker aan de slag gaan.

Hopelijk tot een volgende keer bij hotel de Korenbeurs.

Dewy, namens familie va der Made & team