Best Western Hotel De Korenbeurs
US$ 140*
US$ 115*
Official Hotel
  • Restaurant
Boutique Hotel Het Scheepshuys(Breda)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 84*
Autograph
US$ 122*
TripAdvisor
6 november 2017 beoordeeld

ons doel was Biesbosch - wandelen toegangspoort Dordrecht en dag twee met stilteboot varen vanuit Werkendam - dus heel ver zaten we er niet vandaan - zeer vriendelijk ontvangen trouwens - goede nachtrust gehad... enkel zeer dunne muren - we hoorden de buren in hun kamer en op de gang wat kabaal maken als dat voorbij was geraakten we uiteindelijk wel in slaap - parkeerplaats zat achter het hotel - veel mogelijkheden om elders dan het restaurant van het hotel te gaan lunchen of dineren is er wel - op wandelafstand - het ontbijt in het hotel was verzorgd enkel jammer dat de koffie een beetje tegenstak

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
HotelKorenbeurs, Guest Relations Manager van Best Western Hotel De Korenbeurs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2017

Beste heer / mevrouw Jo,

Als eerst willen wij u hartelijk danken voor het schrijven van deze review. Wij vinden het prettig om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Wij zullen met uw opmerkingen ook zeker aan de slag gaan.

Hopelijk tot een volgende keer bij hotel de Korenbeurs.

Dewy, namens familie va der Made & team

23 oktober 2017 beoordeeld

Aankomt op vrijdag namiddag , alles snel en vriendelijk afgehandeld door receptioniste .
Heerlijk gegeten in de Bistro van het hotel . Erg vriendelijke bediening en een heerlijke bokbier van de tap gedronken . De kamer op de tweede verdieping niet erg groot en geen fatsoenlijke stoel om in te zitten .Toilet en badkamer erg klein . Verder in de avond erg gehorig , de krakende houten vloer ? klinkt erg hard in de kamer en ook de geluiden vanaf de gang zijn behoorlijk luid . Het ontbijt was goed , jammer dat de tweede dag erg druk was door een bruiloft de vorige dag . De bediening was hier niet op afgestemd zodat er nogal wat dingen fout gingen .( koffie op , geen brood , beleg leeg , geen theeglazen meer, etc. etc . ) de receptioniste is bijgesprongen en heeft nog wel wat dingen kunnen herstellen .

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
HotelKorenbeurs, Guest Relations Manager van Best Western Hotel De Korenbeurs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2017

Beste Ad,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om deze review achter te laten. Wij vinden het ook zeer fijn om te horen dat u ons personeel en de gastvrijheid als prettig hebt ervaren.

Wij zijn momenteel druk bezig met de hotelkamers te verbeteren. Ook zullen wij passende maatregelen treffen betreffende uw opmerking over het ontbijtbuffet.

Wij hopen u een volgende keer weer van harte te mogen verwelkomen bij Best Western Hotel de Korenbeurs te Made.

Dewy, namens familie van der Made & team

9 oktober 2017 beoordeeld

Tijdens ons Lions clubweekend hebben we van een heerlijk diner genoten in het restaurant van het hotel en de volgende ochtend, als onderdeel van ons hotelarrangement, van een mooie boottocht door de Biesbosch. We hadden de boot voor ons alleen en konden van tevoren koffie en lekkers aan boord regelen. Al het personeel was zeer vriendelijk en attent en hebben zeker bijgedragen aan een prachtig clubweekend. Voor het diner waren er diverse dieetwensen en hier werd heel goed rekening mee gehouden. Iets te vieren met een groep? We kunnen De Korenbeurs van harte aanbevelen.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
HotelKorenbeurs, Guest Relations Manager van Best Western Hotel De Korenbeurs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2017

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review. Wij besteden veel aandacht aan de kwaliteit van ons hotel en restaurant en zijn ontzettend blij om te horen dat u dit als prettig hebt ervaren.

Wij hopen u graag een volgende keer weer te mogen ontmoeten bij Best Western Hotel de Korenbeurs te Made.

Dewy, namens familie van der Made & team

29 september 2017 beoordeeld

Een weekend in dit hotel doorgebracht, werden netjes op de hoogte gesteld dat het kermisweekend was en het hotel daar ook aan mee deed. Geen probleem voor ons want houden wel van gezelligheid. Ons verzoek voor een bepaalde kamer was ook geen probleem en werd keurig bevestigd via mail. De ontvangst was vriendelijk, snel en prettig. De kamer was netjes, ruim en had openslaande deuren, minibar en koffie en thee faciliteiten aanwezig. Bed sliep lekker en bad was lekker ruim. Eigenlijk alles goed in orde. Ontbijt was prima in orde, goed koffieapparaat( helaas maar één) maar geen lange wachtrijen. De omgeving is prachtig om te fietsen en als je ze niet bij je hebt kan je ze huren in het hotel. Goed parkeerterrein aan achterzijde van het hotel met daar ook een ingang. Gezellige bar om in de avond wat te drinken en goed restaurant. Een aanrader dit hotel.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
HotelKorenbeurs, Guest Relations Manager van Best Western Hotel De Korenbeurs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2017

Beste Martin,

Hartelijk dank voor het delen van deze positieve review. Wij zijn erg blij te horen dat u uw verblijf en onze gastvrijheid als prettig hebt ervaren.

Wij hopen u graag een volgende keer weer te mogen verwelkomen bij Best Western Hotel de Korenbeurs te Made.

Dewy, namens familie van der Made en team

18 september 2017 beoordeeld

Ik heb 1 nacht in dit hotel geslapen en ik heb het gevoel alsof ik 3 weken ben weggeweest. Zo fijn. Eten prima. Schoonmaak geweldig (en daar hou ik erg van). Personeel uiterst vriendelijk. Kortom een echte aanrader!

• Verbleef: september 2017, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
HotelKorenbeurs, Director of Sales van Best Western Hotel De Korenbeurs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2017

Beste Ingrid,

Wat leuk te horen dat u zo'n fijn verblijf heeft gehad en de moeite heeft genomen dit te delen! Dit vinden wij natuurlijk fantastisch om te lezen!
Wanneer u weer bij ons wenst te overnachten, mail ons dan op sales@korenbeurs.nl met verwijzing naar deze review, dan maken wij uw verblijf wederom een onvergetelijke!
Heel graag tot een volgende keer!

Hartelijke groet namens familie van der Made & Team