“Goed restaurant”
Beoordeling van The Clockhouse Restaurant

The Clockhouse Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Tomintoul
Keukens: Schots
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De entourage is gezellig en het bedienend personeel is vriendelijk. De kaart is goed en het eten is erg goed. Zeker de moeite waard om hier te gaan eten.

Datum van bezoek: juni 2018

22 september 2017 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk gegeten. We werden ontvangen met een drankje en naar onze tafel begeleid. Later hoorde we dat hier de kok die vroeger bij Charles en Diana werkte hier werkzaam was. Het eten was goed verzorgd en heerlijk van smaak. Ook was de prijs niet heel hoog.

Datum van bezoek: september 2017
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder meer het beste in tomintoul
Goed en verzorgd.
Correct zonder franjes
Bediening vriendelijk
Grootste whiskyfles niet te missen

Datum van bezoek: mei 2017
10 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! De porties zijn erg groot, dus als je meerdere gangen besteld, zou ik de volgende pas later bestellen anders krijg je t niet op. Service goed en vriendelijk ontvangst!

Datum van bezoek: september 2015
15 mei 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

The Clockhouse is het enige echte restaurant in het dorpje Tomintoul en hoeft zich dus niet zo heel druk te maken over concurrentie. En dat merk je.
We werden redelijk onverschillig ontvangen door de gastvrouw, in eerste instantie dachten we nog dat dit misschien haar manier van doen was, maar al snel merkten we dat ze tegen bezoekers uit het dorp wel heel hartelijk deed. Blijkbaar heeft ze het niet zo op toeristen.
Mijn vriendin nam de kabeljauw in een "saus" van tomaat, bonen & chorizo die erg lekker was, ik had haas die vooral heel erg droog was. Als dessert nam ik het Schotse kaasplankje dat uitstekend smaakte (al kan Schotse kaas zich in tegenstelling tot wat her en der wordt beweerd niet meten met die uit Frankrijk), maar het was wel jammer dat we geen enkele uitleg kregen over de kazen.

Reizigers die The Clockhouse Restaurant bekeken, bekeken ook

In The Clockhouse Restaurant geweest? Deel je ervaringen!