“Indrukwekkende watervallen”

US$ 586,01*
Vanaf
Privétour Krka Watervallen vanuit Split
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 dingen om te doen in Skradin
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
31 mei 2018 beoordeeld

Vanaf de grote parking stapt men over in een shuttlebus ( gratis met inkomticket) om de steile en smalle afdaling naar beneden te doen.Beneden kan men dan een wandeling via trappen en planken doen van ongeveer 1900 m .Toeristen die minder goed te been zijn wandelen een 4-tal minuten tot aan de watermolen , daar ook een indrukwekkend panorama op de watervallen ,tevens gezellig en mooi terras om even te verpozen.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf autobusstation Sibenik namen we de bus naar ingang Lovazac en Skandrin Wij stapten de eerste halte Lovazac uit . Bij skandrin moet je eerst nog een boot nemen tot de ingang. De toegangsprijs tot het park 110 kuna. De wandeling stond aangegeven met.bordjes follow this road was prachtig ook al is het park veel kleiner dan de Plitvice meren. Maar de watervallen waren super en krachtig.

14 februari 2018 beoordeeld

Zo ontzettend druk met uitgebuite horecaplekken. Voetje voor voetje achter de massa aanlopend. Geen aanrader jammer van de natuur.

21 september 2017 beoordeeld

Oorspronkelijk dachten we dat dit park enkel bestond uit natuur en watervallen.
dit hebben we dan ook als eerste bezocht.
Prachtige natuur en watervallen!
uiteindelijk bleek ook dat dit park uit verschillende delen bestaat.
o.a. de watervallen, een amfitheater, de grootste waterval van Kroatië, een klooster,..
zeker en vast de moeite om te doen.
goede wandelschoenen zijn zeker en vast wel nodig!
Om naar de verschillende plaatsen te gaan heb je ook een auto nodig

Bekijk meer beoordelingen
18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi park om te wandelen! Is te doen met een buggy die makkelijk op te tillen is voor een paar trappen

Reizigers die National Park Krka Waterfalls bekeken, bekeken ook

Sibenik-Knin County, Dalmatië
Skradin, Sibenik-Knin County

Plitvice Lakes National Park, Centraal-Kroatië

In National Park Krka Waterfalls geweest? Deel je ervaringen!