Opslaan

Meer info
vanaf US$ 46,28
Meer info
Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Vanaf autobusstation Sibenik namen we de bus naar ingang Lovazac en Skandrin Wij stapten de eerste halte Lovazac uit . Bij skandrin moet je eerst nog een boot nemen tot de ingang. De toegangsprijs tot het park 110 kuna. De wandeling stond aangegeven met.bordjes follow this road was prachtig ook al is het park veel kleiner dan de Plitvice meren. Maar de watervallen waren super en krachtig.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 14 februari 2018

Zo ontzettend druk met uitgebuite horecaplekken. Voetje voor voetje achter de massa aanlopend. Geen aanrader jammer van de natuur.

Beoordeeld op 21 september 2017

Oorspronkelijk dachten we dat dit park enkel bestond uit natuur en watervallen.
dit hebben we dan ook als eerste bezocht.
Prachtige natuur en watervallen!
uiteindelijk bleek ook dat dit park uit verschillende delen bestaat.
o.a. de watervallen, een amfitheater, de grootste waterval van Kroatië, een klooster,..
zeker en vast de moeite om te doen.
goede wandelschoenen zijn zeker en vast wel nodig!
Om naar de verschillende plaatsen te gaan heb je ook een auto nodig

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 18 september 2017 via mobiele applicatie

Mooi park om te wandelen! Is te doen met een buggy die makkelijk op te tillen is voor een paar trappen

Beoordeeld op 18 september 2017

Wij hebben de bus genomen om terug te komen vermits de helling erg stijl is maar zijn te voet afgewandeld en zo voorbij een aantal mooie plekjes gekomen zonder veel volk. Vond dit park mooier dan Plitvice. Kom zo vroeg mogelijk om hordes bussen te vermijden. Ik heb ook de indruk dat deze vooral te vinden zijn bij Stradinski buk, ze krijgen meestal maar 1 uur voor bezoek , dat is dus rushen als ze iets gezien willen hebben . Bij regenweer zijn de paden hier heel glad vermits er ook wat hoogteverschil in verwerkt is. Heb heel wat mensen een serieuze smak zien maken. Wat dat betreft zijn de Plitvice meren beter. In plaats van uren te verliezen met boottochtje zijn wij in de namiddag naar Sibenik en Primosten gegaan.