“Heerlijk ”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pasta’s en pizza’s. Het leuke van dit restaurant is dat je de pasta en saus zelf kan kiezen. Het personeel is vriendelijk en het is een gezellig restaurant

18 oktober 2017 beoordeeld

Mooie porties geen kleine bordjes, grote pizza"s, grote borden pasta"s, beter een pasta bestellen met 2 borden

14 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen tegen het einde van de etenstijd binnen. Was geen probleem. Grote porties. Alles 1 bestellen met 2 borden. Prima.

7 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed Weer heerlijk gegeten. Goede pizza bodem, mooi krokant en verse ingrediënten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Druk bezocht

16 december 2015 beoordeeld

Eigenlijk was het niet de bedoeling dat we italiaans gingen eten, maar door gebrek aan mogelijkheden op een koude zondagavond, hebben we het maar gedaan.
We hadden het heel eenvoudig gehouden en kozen voor een verse home made tagliatella met zeevruchten en een pizza. Beide gerechten waren verrassend goed van smaak en waren we daar zeer tevreden over. Mijn partner die zelf goed italiaans kan koken was goed te spreken over zijn tagliatella en dat wil best veel zeggen. Mijn pizza met pittige worstsoorten was van zeer goede kwaliteit met een dun, krokante bodem. De bediening was verder zeer vriendelijk en efficient. Je krijgt waar voor je geld en beveel het graag aan.

In La Tagliatella geweest? Deel je ervaringen!