“Sehr gut ”
Beoordeling van Villa Mirador

Villa Mirador
Geclassificeerd als nr. 2 van 54 Restaurants in Zafferana Etnea
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben aan de hand van TripAdvisor dit restaurant gevonden. Het is echt een aanrader. Het terras heeft een prachtig uitzicht. We hebben vooraf bruschetta gedeeld met de hele tafel, was heel erg lekker. Er zaten ook risotto en kaasballetjes bij. De hoofdgerechten waren zeer grote porties en goed bereid.
Ze hebben geen Engelse kaart, bediening kan redelijk Engels en een sprak ook Duits. Bediening was vriendelijk en goed.
Al met al tevreden en heerlijk gegeten

villa mirador v, Responsabile relazioni pubbliche van Villa Mirador, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2017

Grazie!

4 augustus 2017 beoordeeld

Via tripadvisor hier terecht gekomen, anders kom je er niet snel. Prachtige ligging van de villa, prachtig uitzicht op de vallei. Het terras ziet er chique uit. Wij kwamen om 20:00 aan en waren de eerste, het avond eten bij de Italianen komt pas laat op gang. De hoofdober had er zin in en zorgde voor een warm welkom. De gerechten waren goed, het voorgerecht bruchetta's was al een bordje vol. Daarna de hoofdgerechten: risotto, linguini, zalm en varkenshaas waren allemaal heerlijk en ruim voldoende. Als afsluiter: koffie + 2 nagerechten. Alles inclusief alle drankjes voor 100 euro met z'n viertjes gegeten. In combinatie met een goede bediening en prachtig uitzicht een aanrader!

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen dit restaurant door als tip van medereizigers in ons B&B. De entree kan luxueus ogen en even zoeken maar je hebt een mooi zicht richting de zee en vooral als het donker is alle lichtjes van de dorpen en steden onder de Etna. Wij hadden de bruchetta genomen als klein voorgerecht maar dit was al flink wat. Daarna de zalm genomen die enorm was maar wel erg lekker. Super service van de oudste ober die er echt een beleving van maakt en het de gasten echt naar hun zin maakt. Aanrader om uitgebreid of even een gerecht te gaan eten!

villa mirador v, Responsabile relazioni con la clientela van Villa Mirador, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2017

Thanks for your review!!!

14 juli 2017 beoordeeld

We zijn via tripadvisor bij Villa Mirador terecht gekomen. De prachtige oprijlaan en de uitgebreide parking zijn al een verademing als je toekomt. Schrik niet er is vanalles te doen, trouwfeest, kinderfeest,...ga rustig binnen, aan de achterzijde is een restaurant met een fantastisch uitzicht ! Je wordt best geholpen in het Frans of in het Duits, de bediening is vriendelijk en vlot, de smaak is goed. Als nieuwe klant werden we nog met een grappa als afsluiter getracteerd .! Zeer warm aanbevolen !

3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super uitzicht, lekker eten en de vriendelijkste ober van Sicilië en ver daarbuiten. Allen daarheen!

Reizigers die Villa Mirador bekeken, bekeken ook

Santa Venerina, Province of Catania

Zafferana Etnea, Province of Catania

In Villa Mirador geweest? Deel je ervaringen!