2 personen bekijken dit hotel
BESPAAR US$ 10
Gratis annuleren tot 16-05-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
BESPAAR US$ 10
FindHotelUS$ 196
eDreamsUS$ 206
PricelineUS$ 206
Beoordeeld op 12 januari 2016

Beoordeeld op 9 januari 2016

Kamertip: The only bungalows that are actually on the beach are #69 to 82 the rest of the bungalows face a run down grass area.
Beoordeeld op 11 december 2015

Kamertip: go else where
  • Reistype: Reisde voor zaken
TeamFortRoyal, Responsable commercial van Langley Resort Hotel Fort Royal Guadeloupe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2016

Beoordeeld op 1 augustus 2015 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2015