TripAdvisor
Grundarfjorour
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Super goed IJslands eten”
Beoordeling van Bjargarsteinn mathus

Bjargarsteinn mathus
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Grundarfjorour
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze eerste avond in IJsland gingen we hier eten. Het eten is heel goed, vers en verassende smaken. Restaurant is mooi
ingericht, vriendelijke bediening en prachtig uitzicht. Wij hadden als voorgerecht gerookte lam en proeverij met haai en walvis. Als hoofdgerecht lam en vis van de dag. Echt super lekker allemaal, helaas is het zo ver weg van huis

Datum van bezoek: september 2019

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Net terug van de whale watching tour uit olafsvik, gingen we op zoek naar een leuk plekje om te eten. Per toeval kwamen we terecht bij “the house of foods” in Grundadjördir, het volgende dorpje, waar we gelukkig terecht konden. Beetje engelse stijl, cottage-achtig ingericht, gezellig, lieflijk restaurantje waar ze heerlijk vers eten serveren. Wij kozen voor de catch of the day: pan-fried trout met sweet potato puree en verse groente. Heerlijk gegeten!

Datum van bezoek: augustus 2019
28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. De kaart is niet erg ruim. Zeker als je niet van vis houdt: dan zijn er slechts 2 opties. Het was wel lekker. Op de foto het dessert: skyr. Niet a la minuut gemaakt. Kristallen in het ijs.

Datum van bezoek: februari 2019
21 september 2018 beoordeeld

We hebben genoten van de 5-gangenmenu (kwam op ong. €65 per persoon), waarin verse vis- en schaaldieren de hoofdrol speelden. Het restaurant ziet er langs buiten niet zo gezellig uit, maar binnenin waan je jou in een Engelse woonkamer. De bediening is zeer attent en vlot. Dit was onze beste maaltijd in Ijsland! Ik zou iedereen dit restaurant aanbevelen.

Datum van bezoek: september 2018
22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een cosy, leuk en lekker restaurant. Wij hadden gereserveerd ( aanrader om te reserveren trouwens) en werden boven in het wachtsalonnetje geplaatst, zeer knus en authentiek. Op het eten niets aan te merken, gewoon af. Bovendien grote porties, origineel gepresenteerde kaart ,bijzonder vriendelijk personeel en prachtig uitzicht. Prijs/kwaliteit top.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Bjargarsteinn mathus bekeken, bekeken ook

Grundarfjorour, Vesturland

In Bjargarsteinn mathus geweest? Deel je ervaringen!