“Een verborgen pareltje”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de lovende beoordelingen zijn wij ook maar eens op zoek gegaan naar Maria. Wij vonden haar in een zijstraatje honderd meter van de zuidkant van de boulevard met op het terras zicht op zee. Wij kozen voor een zestal gerechten in halve porties, waarvan we de invulling aan Maria overlieten. We kregen lamsstoofpot, rundvlees in een heerlijke saus, spinazie met witte bonen, gestoofde “pepertjes”, aardappelpuree, kip en een stukje kaas.

Al met al hebben we heerlijk “Grieks” gegeten.

MariaXanthea, Ιδιοκτήτης van Tis Marias o Kafenes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

18 mei 2018 beoordeeld

Voor de echte griekland ganger, elke avond heerlijke verse griekse overschotels. Vrijdag en zaterdag avond life muziek, van te voren wel even een plaatsje reserveren.

MariaXanthea, Ιδιοκτήτης van Tis Marias o Kafenes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2018

Thank you so much for your kind review!
Please note that live music is NOT every Friday and Saturday, but only when our musician friends are available.
Hope to see you again, soon!

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een rustig gelegen achterafstraatje ligt dit kleine restaurant. Hier krijgt men echt Grieks eten in de vorm van meze. Vooraf een heerlijke salade, dan laat je verrassen door de kok. Zeer vriendelijke eigenaresse.

MariaXanthea, Ιδιοκτήτης van Tis Marias o Kafenes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2017

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben niet vegetarische maar ik heb heel erg lekker gegeten! De lokatie was dichtbij van onze Huizen!

MariaXanthea, Ιδιοκτήτης van Tis Marias o Kafenes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2017

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals reeds vaker geschreven.
Geweldig als je echt van de Griekse keuken houdt en op zoek bent naar sfeer.
Verheug me alweer om te kunnen gaan.
Mmmmm.....

MariaXanthea, Ιδιοκτήτης van Tis Marias o Kafenes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2017

Reizigers die Tis Marias o Kafenes bekeken, bekeken ook

Stoupa, Messenia Region

In Tis Marias o Kafenes geweest? Deel je ervaringen!