“Soort van sterreneten voor een vriendenprijsje”
Beoordeling van Stoupa Restaurant

Stoupa Restaurant
Geclassificeerd als nr. 15 van 43 Restaurants in Stoupa
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wel Grieks, maar ook niet standaard, wat meer creatieve, gerechten. Heerlijk geluncht. Voordat onze vakantie voorbij is, komen we er terug.

Datum van bezoek: september 2019

10 september 2019 beoordeeld

Restaurant Stoupa is een heel net restaurant metr een beperktere keuze uit (Griekse) gerechten als het merendeel van de restaurants in Stoupa. Het eten is er heerlijk en je wordt bediend door zeer net en vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: september 2019
10 augustus 2019 beoordeeld

Je zit hier heerlijk aan de zee onder de bomen. Bediening is erg vriendelijk en het eten is heerlijk.

Datum van bezoek: juli 2019
3 augustus 2019 beoordeeld

We hebben hier lekker gegeten. De bediening is buitengewoon vriendelijk. Daarnaast zeer scherpe prijzen !

Datum van bezoek: mei 2019
30 juli 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten op deze prachtige locatie. Uitgebreide menukaart en ook authentieke gerechten. Goed gekookt en goede vriendelijke bediening. Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Stoupa Restaurant bekeken, bekeken ook

Stoupa, Messenia Region

In Stoupa Restaurant geweest? Deel je ervaringen!