“Typisch Spaans - eenvoudig en zeer lekker”
Beoordeling van los Jazmines

los Jazmines
Geclassificeerd als nr. 31 van 312 Restaurants in Altea
15 april 2018 beoordeeld

Dit typisch Spaanse erg geliefde familierestaurant serveert vooral zeer goede paella en beperkt nog enkele a la carte gerechten (die dan wel wat duurder zijn). Zeer vlotte en zeer vriendelijke bediening en erg goede kwaliteit en vers eten. Ideaal voor een ontspannen zondag-lunch met familie en/of vrienden - reserveren is noodzakelijk - op bijna alle tafels hangt reeds een nota met uur en naam van de klant

25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon een eerlijk Spaans restaurant,dit moet in ere gehouden worden en dat verdienen ze.......interieur echt Spaans........zeer goede verse gerechten ........ prijs kwaliteit erg goed en een zeer vriendelijke bediening ........de paella was erg goed !

3 maart 2016 beoordeeld

Door Spaanse vrienden werden we uitgenodigd voor een paella bij Los Jaminez. Voor ons was dit een van de lekkerste paellas die we ooit gegeten hebben. Een aanrader.

8 oktober 2015 beoordeeld

Los Jasmines is een restaurant gelegen langs de N332 bij het binnenrijden van l'Olla Altea, komende van Calp. Het restauirant biedt een Spaanse keuken aan, maar is vooral gespecialiseerd in rijstschotels (paella's). Het restaurant heeft aan weerszijde een grote parking.
Het restaurant dankt zijn naam wel degelijk aan de plant, dus in periode van bloei hangt er een overheerlijke jasmijngeur in het restaurant.
De bediening is uitstekend en alles wordt vers klaargemaakt, wat betekent dat je voor een paella wel wat geduld moet uitoefenen maar dat hadden we er graag voor over.
Kleine tip: Als je de keuze hebt, kies dan het gedeelte van het restaurant dat niet langs de drukke N332 ligt. Wanneer de vensters open staan bij warm weer, is er veel lawaai van het verkeer. Jammer genoeg doen ze buiten het seizoen enkel het voorste gedeelte open...
In dit restaurant zit zelden veel volk, we vermoeden dat de locatie daar voor iets tussen zit (niet echt strategisch gelegen). Toch mag je je in dit geval niet baseren op het aantal bezoekers, Los Jazmines is beter dan wat het weinige volk doet vermoeden!

9 augustus 2015 beoordeeld

erg goed echt spaans eten, niets meer, niets minder.
Ik kom er regelmatig om te genieten van een echte spaanse omgeving,Ben je een Benidorm ganger, doorrijden , er is niets engenls of nederlands aan. Ps ze leveren voor bijna alle zaken in de omgeving paella.

Reizigers die los Jazmines bekeken, bekeken ook

Altea, Costa Blanca
Altea, Costa Blanca

In los Jazmines geweest? Deel je ervaringen!