“Heerlijke verse pasta”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond gaan eten bij dit top zaakje , was voor ons de 1e keer, heerlijk, die man kan koken
Pasta was vers, vitello zoals het moet echt kalfsvlees, hier kom ik zeker terug

Datum van bezoek: september 2019

30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier drie keer geweest in onze vakantie omdat het zo lekker is. Zeker een aanrader om eens heerlijk te gaan eten!

Datum van bezoek: augustus 2019
8 augustus 2019 beoordeeld

de bediening loopt in het honderd … vergeten,fout, etc … groot verschil met vorig jaar waar bediening top was - punt van aandacht en blijkbaar niet de enige

Datum van bezoek: augustus 2019
19 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste Authentieke recepten ever!
Beste Italiaan in Altea, even lastig te vinden maar zeker de moeite waard.. een smaak explosie van verse kruiden en bijna alles zelf gemaakt.

De specials met truffel zijn goed te delen (kosten vanaf €25,- per gerecht) zeker de moeite waard 1 te delen.

Hoofdgerechten zijn daarin tegen prima te betalen.

Voor mij een nieuw plekje, maar al meer als 23 jaar gevestigd net buiten Altea. (Eigen parkeerplaatsen zat)

Aanrader: tiramisu als nagerecht.!!

Datum van bezoek: juni 2019
5 mei 2019 beoordeeld

Ondanks dat ik al 25 jaar in de regio van Altea kom ontdekte door een tip nu pas dit prachtige Italiaanse pareltje. De locatie is net zo mooi als het eten smaakt. Buiten is zo mogelijk nog mooier dan binnen en de eigenaar draait zijn hand er niet voor om als er extra zaken moeten worden geregeld. Alles op de kaart is heerlijk. Alleen mocht je vooraf wat Bruschetta willen bestellen dan ga je dat niet vinden. :-)

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die La Bruschetta bekeken, bekeken ook

Altea, Costa Blanca
Moraira, Costa Blanca

In La Bruschetta geweest? Deel je ervaringen!