“Excellent”
Beoordeling van Meridian

Meridian
Geclassificeerd als nr. 8 van 312 Restaurants in Altea
5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen 2 maanden hier 5 keer gegeten, alle drie de menu’s geprobeerd €12,50 €15 en €22. Alle drie top!!! Prima ceasar, schnitzel, calamaris, biefstuk,noem het maar op! Zeer gevarieerde kaart met constante hoge kwaliteit! Value for money met erg vriendelijke bediening

Datum van bezoek: september 2018

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie aan de boulevard met uitzicht op zee. Verfijnde keuken, keuze uit 3 menu’s en à la carte. Wij kozen het 3-gangen menu van € 12,00 met als voor- en hoofdgerecht de dagspecialiteit van de kok. Royale porties en in één woord: heerlijk! We kregen nog een likeur naar keuze van het huis! Wij kozen voor een limoncello. We gaan hier zeker terug!

Datum van bezoek: september 2018
31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden het geluk dat er een tafel vrij was zonder te reserveren. Je kunt kiezen uit een menu van 12, 15 of 22 euro naast de a-la-carte gerechten. Wij kozen voor laatstgenoemde, prijs/ kwaliteit zeer goed! Zeer correcte gastheer. Tot slot kregen we een limoncello van het huis.

17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie: Aan de gezellige boulevard van Altea
Eten: lekkere kaart
Drinken: Sangria kan ik aanbevelen
Betaalbaar: ja, kan het niet geloven, € 12,- voor een 3 gangen menu!
Bediening: zeer vriendelijk en professioneel
Smaak: echt lekker
Opmaak tafel, borden, eten: buitengewoon goed
Samenvatting: hier moet je gewoon naar toe

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant, vriendelijke bediening zeer lekker eten, prijs kwaliteit onklopbaar, een absolute aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Meridian bekeken, bekeken ook

In Meridian geweest? Deel je ervaringen!