“Een blijver”

Felix
Geclassificeerd als nr. 9 van 312 Restaurants in Altea
Keukens: Internationaal
12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen na een jaartje terug. Iedereen van de staf was nog van de partij! Als dat geen goed voorteken was... We opteerden voor de tapasmenu met een schitterende Rias Baixas!Alles klopte, alweer. Leuk adres!

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch en alle superlatieven
Het beste van altea en omstreken
Lieve baas , goed personeel en uitmuntende keuken

Gaan GO Vamos aller ....
super fantastisch van het brood met speciale olijfolie en himalayazout als je binnenkomt tot de gin degustief als eindstation Toppie

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gaan eten op 1 april voor mammie’s verjaardag!

Amuse van quinoa en avocado

Voorgerechten aan te raden:

- Mini-hamburger met foie gras, absolute aanrader.
- Kroketjes van inktvis: superlekker.
- Iberico ham: top!
- Tartaar van vis, super!

Hoofdgerechten:

- Kabeljauw met korstje van parmegiano: heerlijk
- Steak tartaar (keuze tussen niet spicy, half spicy en spicy): zeer goed (er had een slaatje of wat extra’s bij gemogen: bv. augurken, sla, zoals wij het in België gewoon zijn ). Spicy versie was zeeeeer spicy.

Bediening was TOP! Mega vriendelijk, bediend in het Spaans, Engels en Frans! Top obers, kennen hun stiel zeer goed!

Alle 5 de desserts getest, allemaal zeer goed, absoluut verwend geweest!

Echte aanrader!

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren terug naar Felix gaan eten !
Na maanden in het koude België zijn we pas terug en het voelt aan of we nooit weggeweest waren .
We nemen eerst 6 succulente oesters , para compartir , daarna van de suggesties de pastilla van kip op zijn Marokkaans met een fris laatje en een vleugje honing ......zeer lekker . Nog willen we vermelden dat de bediening door Ramon , Maria en Kyra een dikke pluim verdient . Ook voor uitbater Laurent wij komen alvast terug .

12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een koude regendag in de bergen een hartverwarmend tasting menu. De rots van kabeljauw en ravioli van rundswangen waren superlekker. Zeer vriendelijk personeel. Mooi interieur en lekker warm. Een echte aanrader.

Reizigers die Felix bekeken, bekeken ook

In Felix geweest? Deel je ervaringen!