“Verrukkelijk”
Beoordeling van Franxerra

Franxerra
Geclassificeerd als nr. 23 van 312 Restaurants in Altea
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat n heerlijke tapas hier. En ook zo mooi opgemaakt. Wij zijn verslaafd aan dit terras. De oesters zijn ook toppie!

18 september 2017 beoordeeld

In dit oude casino van de vissers kun je heerlijk tapas eten. buiten op het terras of binnen in het restaurant of boven op het overdekte terras met prachtig uitzicht over zee.
Goede flexibele kok, heerlijke tapas.

1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie locatie en een uiterst vriendelijke ontvangst,zeer goede keuken,eigenaar staat zelf in de keuken ......gaan zeker terug

5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige tapas en Spaanse gerechten. De kok is enorm gepassioneerd en dat proef je in de gerechten. Vriendelijk, prima prijs kwaliteits verhouding.

6 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was hier met 7 vriendinnen. De kok was zeer flexibel, en heeft echt de heerlijkste gerechten voor ons bereid!! Voor ons is dit de nummer 1!! Was helemaal super, en komen hier zeker terug. We waren hier vorig jaar ook, zelfde gezelschap, en de kwaliteit was absoluut net zo goed als toen. Heerlijk. Wel even opletten met de entree van restaurant. Benedenverdieping is verlaten, maar restaurant boven is gewoon open! Ga hier echt naar toe! Zeldzame kwaliteit!

Reizigers die Franxerra bekeken, bekeken ook

Altea, Costa Blanca

In Franxerra geweest? Deel je ervaringen!