“Wat lekker !!”

Keukens: Indiaas, Nepalees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 augustus 2018 beoordeeld

Hier ga ik regelmatig eten. De vriendelijke bediening weet intussen hoe ´heet´ik kan hebben. Alles is lekker, de curries, de lamskoteletjes, de rijst en de ´pan´.
De garnalen-curry is een aanrader.

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een vriendin hier gegeten in maart 2018. Het was erg rustig ik het restaurant. Er waren twee andere tafeltjes bezet en de gasten die daaraan zaten, bereidde ons alvast voor dat het eten heerlijk zou zijn. Het beste indiaase restaurant in de wijde omtrek. Ze hadden gelijk. Het eten was heerlijk! Zelfs de huiswijn was prima! Je ontvangt bij het hoofdgerecht een lekkere knoflooknaan. Wij komen terug!

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heeeeeerlijk!!!
Vriendelijke bediening.
En het menu met van alles wat op een ronde schaal, mijn favoriet en eet je je buik helemaal rond mee. Fantastisch!!

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste keer het 3 gangen menu gekozen. Heerlijk gegeten en bediend door een enthousiast team. Teruggegaan voor een tweede keer en genoten van een menu waar elk gerecht wat op kaart stond kon worden gekozen. Het was geweldig , iets pittiger deze keer. Absoluut een aanrader.

6 oktober 2017 beoordeeld

eerste keer deze keuken geproefd en het was lekker het personeel is vriendelijk en behulpzaam een herhaling zit er zeker in

Reizigers die Restaurant Himalaya Tandoori bekeken, bekeken ook

Altea, Costa Blanca

In Restaurant Himalaya Tandoori geweest? Deel je ervaringen!