“Je zit er leuk eten wat minder”
Beoordeling van Zero Zero

Zero Zero
Geclassificeerd als nr. 36 van 306 Restaurants in Altea
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooie zaak
Maar ik heb er een paar keer gegeten en ik wordt er niet er blij van karige salades
vis gegeten ook niet geweldig
Prijs kwaliteit kwa eten zeg ik nee
Het Personeel is wel vriendelijk
Dus voor een drankje zou ik het wel aanraden maar om te eten niet

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren let vakantie in Denia, toen we een uitstapje maakten naar Albir.
Aan het strand op de grens van Althea sprong deze gezellige zaak ons meteen op.
Super zitten en eten voortreffelijk.
Zeker de tartaar van tonijn en het menu dat ze aanbieden wauw!!!!!.
Zo goed dat we er twee dagen later terug zijn gegaan.
Ook leuk bij de koffie het glaasje met advocaat en slagroom, en die heerlijke stroopwafeltjes.

13 april 2018 beoordeeld

De slechtste en duurste ervaring in zes maanden. Eten slecht. Geen leuke bediening. Dit is duurder dan in NL. Is niet erg, maar slechte kwaliteit . Voor vier personen 138 Euro en wij hebben “para compartir” gedaan daar. Dus echt voor vier personen .....tja!

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en lekker zonnig terras. Vriendelijke en prima bediening. De gerechten waren top. Ik koos de tonijn tartaar en falafel salade. Echt heerlijk! Zo lekker zelfs dat we een paar dagen later nog een keer zijn gegaan. Een aanrader dus!

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten,vriendelijke bediening,kathy is een toppertje,mooie locatie,veel variatie,alles dik in orde !

Reizigers die Zero Zero bekeken, bekeken ook

Altea, Costa Blanca

In Zero Zero geweest? Deel je ervaringen!