Beoordeeld op 30 september 2019 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, geweldige service, niets is te veel.
Bij binnenkomst kregen we direct een upgrade aangeboden naar een grotere kamer met een mooiere ligging.
Het is een prachtig modern ingericht hotel met fijne bedden, mooi sanitair en een geweldige ambiance. De staf doet enorm haar best om het je naar de zin te maken.
We hadden helaas de pech dat de keuken gesloten was. Maar niet getreurd; voldoende tips om te gaan eten.
Ontbijt op het terras, heerlijk heerlijk.

Datum van verblijf: september 2019
Juliecastronovo, Gérant van Hotel La Serena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2019

Hartelijk dank voor mooie recensie, we hopen u in een nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen, Hotel La Serena.

Beoordeeld op 8 september 2019

We spendeerden meer dan een week in hotel La Serena, zodat we een zeer goed beeld hebben van het verblijf.
Het hotel is ons inziens gewoon goed, zonder noemenswaardige uitschieters.
Het personeel is heel vriendelijk en steeds klaar om hun gasten verder te helpen.
Alles is superproper met modern en stijlvol meubilair.
De prijs-kwaliteitsverhouding ligt echter niet goed ...
We betaalden nog nooit eerder zoveel voor een verblijf en we bleven op onze honger zitten voor de return. Een eerder kleine kamer (en het was de op één na duurste kamer), weinig variatie in het ontbijt, geen info omtrent to do's in de regio, ...
Samengevat kunnen we stellen dat dit een gewoon goed hotel is, maar té duur voor hetgeen het te bieden heeft.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 17 juli 2019

Modern en zeer hygiënisch intiem hotel op een mooie locatie dichtbij alle restaurants. Het hotel personeel heeft een persoonlijke vriendelijke benadering en staat de hele dag voor je klaar. Geen enkele minpunten, 100% genieten!

Bedankt voor de gastvrijheid hotel La Serena

Fam Rietveld

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 11 juli 2018

Super gezellig, heel proper hotelletje met super vriendelijk personeel!
Kan niet beter verzorgd worden. Heel lekker verzorgd ontbijt.
Niets op aan te merken. Hier komen we terug.
Zo hoop ik nog op vakantie te kunnen gaan.

Een echte aanrader !

Datum van verblijf: juli 2018
Recepción L, Director de Recepción van Hotel La Serena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2018

Dank U voor deze mooie en positieve commentaren. We hopen jullie weldra terug te mogen ontvangen in ons hotelletje. Groeten van de Familie La Serena.

Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij spendeerde er enkele dagen van onze huwelijksreis in de werkelijk prachtige kamer met groot balkon.
Idyllisch mooi hotel met knusse designer styling in een gezellig authentiek dorpje (kleine straatjes, leuke restaurantjes en winkeltjes) met mooi uitzicht vanop de heuvel met het mooie kerkje.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
Enig minpuntjes : weinig tot geen parking bij het hotel (de aanwezige plaatsen worden ingenomen door de lokale bevolking/buren in het doodlopende straatje van het hotel)
En kiezelstrand ipv zand aan de kust die op wandelafstand ligt

Datum van verblijf: juni 2018
Recepción L, Director de Recepción van Hotel La Serena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2018

Bedankt voor deze commentaren en we hopen jullie weer snel te mogen ontvangen. Zonnige groeten van de hele La Serena familie.