Beoordeeld op 16 oktober 2019

Zeer mooi hotel en locatie, en zeer netjes
Heel vriendelijk En behulpzaam personeel,
Rustig , met toegang tot het strand.
Prijs/kwaliteit zeer goed
Prima service,
Aangename lobby,
Garage beschikbaar
Mooie fitness en uitgebreide wellness
Zeker een aanrader

Datum van verblijf: oktober 2019
shhoteles, Guest Experience van Hotel SH Villa Gadea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2019

Dear Nicole,

Beoordeeld op 9 oktober 2019

Normaal gesproken huren we een huisje als we op vakantie gaan maar dit keer dus een hotel. Daar hebben we absoluut geen spijt van gehad.
Een prima hotel met vriendelijk personeel. Een mooie en schone kamer met uitzicht op de zee. En hele goede bedden!
Wij hebben alleen het ontbijt in het hotel gebruikt en dat was zeer goed verzorgd en zeer uitgebreid.
Kortom, voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: oktober 2019
shhoteles, Guest Experience van Hotel SH Villa Gadea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2019

Dear Britt-Sophie,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Beoordeeld op 25 september 2019

Perfect verblijf! Top service, vriendelijk en attent personeel, niets is teveel. Zeer mooi onderhouden hotel, prachtige locatie, de 5 * meer dan waard op alle gebied.Een pareltje! Niets negatiefs te melden.

Datum van verblijf: september 2019
shhoteles, Guest Experience van Hotel SH Villa Gadea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2019

Dear Guest,

Beoordeeld op 24 september 2019 via mobiele applicatie

We werden zeer vriendelijk door de receptie ontvangen en de check in ging snel. Overdekte parking was geregeld.
Prachtige kamer met balkon op het zuiden met uitzicht op de zee. Lekker Nespresso apparaat op de kamer. Bad en doucheproducten van Rituals.
Mooie sportschool en prachtige SPA. Vanmorgen genoten van een heerlijk ontbijt .

Datum van verblijf: september 2019

Dear Nathalie,

Beoordeeld op 9 juli 2019 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst viel ons de heerlijke geur ( rituals ?) .Onze bagage werd aangenomen en we kregen onze sleutel , er ging wel niemand mee om de kamer te tonen . Eenmaal boven bleek de sleutel niet te werken , wij terug naar de receptie , nu ging er wel iemand mee, we kwamen in een grote kamer met balkonnetje waarop een tafeltje en twee ligstoelen . Een ruime badkamer met zalige regen -inloopdouche , bad , bidet , 2 lavabo s . En producten van jàwel Rituals
Ontbijt : tijdens de week is het rustig maar inde weekends druk en lawaaierig . Op het buffet kan ik niets indenken wat er niet was. Héérlijk vers appelsien en andere sappen!

Aan het zwembad hetzelfde : rustig tijdens de week

In het Japanse restaurant is het superlekker.

Zoals je ziet wij zijn héél enthousiast en komen zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2019
shhoteles, Guest Experience van Hotel SH Villa Gadea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2019

Dear Heerlijk,

First of all, we would like to thank you for taking some of your precious time to fill in your review. Your feedback is a very important opportunity for us to experience our level of service through the Guest's eyes and all your notes help us to work on improving its quality.

We sincerely hope to see you again.

Yours Sincerely,