“Heerlijk eten, fantastisch uitzicht !”
Beoordeling van Crown of India

Crown of India
Geclassificeerd als nr. 4 van 295 Restaurants in Altea
Keukens: Indiaas
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de middag wilden we eens wat anders eten als Spaans, Engels of Nederlands en kozen voor deze plek. Geen moment spijt van gehad. Heerlijk eten op een zonnige dag, met een fantastisch uitzicht op Altea, de bergen en de zee. Leuk moment gehad toen onze zoon de heetste saus probeerde. Gewoon een keer proberen.

11 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk maar niet lekker en vooral niet proper!!! De sausen waren uit blik of bokaal en de rest was kip heel droog!
Niet voor herhaling!!!

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom prima gegeten. Op het terras was de terrasverwarming aan. Dus ondanks de kou konden we van het mooie uitzicht genieten.
De voor hoofd en nagerechten smaakten goed. De prijs voor alle drank en gerechten bleven onder de 100 euro voor 4 personen.
Personeel is vriendelijk en attent.

8 december 2017 beoordeeld

We hebben lang getwijfeld tussen vreselijk en matig, maar houden het toch maar bij vreselijk, zeker gezien de keuken echt een smerige vuile bedoening is, bij het zien ervan was onze eetlust al over, maar we namen de score van tripadvisor een beetje als leidraad en daaraan kun je zien dat dit niet steeds een goede barometer is.
Het is er dus zoals gezegd echt niet proper en het eten zelf is zo ver weg van die score dat ik bijna niet kan geloven deze op een correcte manier tot stand is gekomen.
Al van de startbij de voorgerechten kregen we brokken kip die naar vuile koelkast smaakten, zo ging het verder bij hoofdgerechten, veel brokken kip met dezelfde smaak....
In de zaak staan vanaf de entré reeds verschillende borden waarop te zien is dat ze tripadvisor certificaat van uitmuntendheid hebben, onbegrijpelijk is deze score.
Na het eten kregen we een invulkaart onder de neus geschoven waar we een scoe moesten op geven.
We vulden voor het eten, uit beleefdheid nog een “5”in, toen de ober dit zag was het al helemaal over, geen woord kregen we nog en een gezicht tot op de grond.
Waarom vraag je de mensen een score in te vullen als ze niet eens mogen eerlijk antwoorden?
Enfin, moraal van het verhaal, op het ook niet zo proper terras heb je een formidabel mooi uitzicht en daar is dan ook alles mee gezegd, we waren hier nochtans samen met een ander koppel die alles lekker vind, deze mensen heb ik nooit eerder ergens horen klagen, nu vonden ze het eerder vreselijk dan matig, dus...sorry maar het blijft bij vreselijk.
Je kunt hier op dit mooie plekje veel beter eten vinden voor dezelfde en zelfs betere prijzen, waar het veel lekkerder is, waar je dezlfde prijs gaat betalen en deze staan dan pas op plek 14, dus 10 plaatsen lagen, begrijpe wie het begrijpen kan, wij alvast niet.

8 november 2017 beoordeeld

vriendelijke bediening en superlekker eten in een restaurant met een adembenemend uitzicht en dit alles tegen een spotprijs zeker een aanrader

Reizigers die Crown of India bekeken, bekeken ook

El Albir, L'Alfas del Pi

In Crown of India geweest? Deel je ervaringen!