Beoordeeld op 1 juli 2019 via mobiele applicatie

Heel goed hotel met een groot ontbijt. Als je aan de juiste kant zit, dan is het er rustig 's avonds. Als je aan de verkeerde kant zit, slaap je niet voor 0u15... (elke dag). Personeel is ofwel heel vriendelijk, ofwel helemaal niet. Mooie en nette kamers.

Datum van verblijf: juni 2019
Cap Negret A, Departamento de calidad van Hotel Cap Negret, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2019

Dear Ilse020999,

We want to thank you for your comment about your stay. We are glad to know that you enjoyed our varied buffet.

We hope you decide to visit us one more time to continue discovering Altea, and enjoying our facilities.

Sincerely,

Guest Experience Dpt.

Beoordeeld op 4 juni 2019

Van de luchthaven in Allicante genoeg bussen naar Calpe. Stopt aan hotel Cap Negret. Tophotel voor fietsers. Aangepast voedsel voor sportgroepen,of wielerploegen. De achterzijde kijkt op het strand. Leuk om te relaxen op uitgestrekt terras

Datum van verblijf: februari 2019
Cap Negret A, Guest Experience Department van Hotel Cap Negret, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019

Dear Ronny,

Thanks for your review, we appreciate you taking the time to give us feedback. We are glad you had a good stay and we agree that our location is perfect for visitors to Altea. Cap Negret team works very hard to ensure that we offer a high quality service and a different and memorable experience.

Hope to welcome you again in the future.

Kind regards, Guest Experience Department.

Beoordeeld op 29 mei 2019

Het hotel is modern en van alle gemakken voorzien. Mooie kamers en goede bedden. Alles is aanwezig op de kamer, koffie en thee faciliteiten, en toiletartikelen. De badkamer is mooi maar niet echt goed afgewerkt, je moet douchen in het bad en dat was best krap. Ook de afwerking laat wat te wensen over. Ontbijt is uitgebreid! Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Wanneer je naar Altea wil lopen is het over het strand (kiezels) niet goed te doen. Langs de weg lopen is ook geen optie, het beste kun je het pad aan de overkant van het hotel nemen, links maast de parkeerplaats, en dan aan net het eind links en helemaal aflopen, je komt dan vanzelf in Altea terecht.

Datum van verblijf: mei 2019
Cap Negret A, Guest Experience Department van Hotel Cap Negret, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2019

Dear Anke,

Thank you for your review. We are glad you enjoyed our services, facilities and staff.
Also we would like to apoligize if we haven't met your expectation about the bathrooms sizes.

We hope to host you again!

Sincerely,

Guest Experience Department.

Beoordeeld op 1 april 2019

Super hotel.
Goed kamers
Goede bedden.
Ontbijt Zo ontzettend veel keus niet normaal.
Diner Ook al zo veel keus Al je met honger naar bed gaat is dat je eigen schuld.
Schone handdoeken elke dag plus bed op gemaakt.
Klein min puntje buiten zwembad niet verwarmt.

Kamertip: Kamers aan de linker zijde van lobby hebben s avonds zon op terras
Datum van verblijf: maart 2019
Cap Negret A, Departamente de calidad van Hotel Cap Negret, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2019

Dear Lampie,
It is a pleasure to know that you enjoyed a 5 star experience in Cap Negret Hotel. We hope to keep overcoming your expectations and see you soon.
Kind regards,
Guest Experience Dpt.

Beoordeeld op 19 september 2018 via mobiele applicatie

5 sterren. Mooi hotel, dicht bij Altea, vlak aan het strand, goede bedden (rugpatient) alles aanwezig wat je nodig hebt op vakantie. Personeel heel vriendelijk en vakkundig. Mooi gerenoveerd. Eten in buffetvorm maar toch heel lekker en verzorgd. Een aanrader voor een strandvakantie.

Datum van verblijf: september 2018
Cap Negret A, Gerente van Hotel Cap Negret, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2018

Beste willy g,

Wij zijn er trots op dat u een onvergetelijk verblijf heeft gehad in ons nieuwe Hotel Cap Negret. Het was een genoegen voor het hele team om u te ontmoeten en u te kunnen helpen tijdens uw verblijf in Altea.
Met de wens om u spoedig weer te ontvangen.

Groeten,
Hotel Cap Negret.