“Gezellig en oh zo lekker”
Beoordeling van Paladar

Paladar
Geclassificeerd als nr. 35 van 312 Restaurants in Altea
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In Paladar kun je terecht voor kleinere gerechten en genieten van diverse lekkere wijnen.
Hier bestellen we geen volledig menu ineens maar wel gerecht per gerecht met een aangepast wijntje.
Hier wordt enkel gewerkt met verse ingrediënten.
Gezien de open keuken is een avondje Paladar een toffe beleving.
Het moet ons van het hart dat een de prijs van een flesje water buiten proportie is , dat is jammer!

In het restaurant zijn ook wijnen en diverse culinaire ingrediënten te koop.

Datum van bezoek: maart 2018
Maria P, Director de Relaciones con Clientes van Paladar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2018

Bedankt! We wachten binnenkort op je! :)

30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze locatie is gewoon superlekker zonder meer een aanrader goede bedienning .ena behulpeaam komen zeker terug

Datum van bezoek: september 2017
Maria P, Director de Relaciones con Clientes van Paladar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2017

Vielen Dank, Pierre! Wir hoffen, sie wieder in Paladar zu sehen :)

20 september 2017 beoordeeld

Gewoon goed,Let wel op voor het mooie zwarte flesje water waar ze 4,5 euro voor rekenen! !waarschijnlijk is dit super water ?

Datum van bezoek: september 2017
Maria P, Director de Relaciones con Clientes van Paladar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2017

Hi, many thanks, 755robert123. We hope to see you in Paladar soon!! :)

19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant was een grote verrassing! Hoewel ze een niet al te groot terras hebben ten opzichte van de andere restaurants, is het werkelijk de moeite om hier te eten. Supervriendelijke bediening, verse ingrediënten, verschillende soorten zout en olijfolie op tafel en heerlijke wijnen.

We bestelden 5 tapas voor 2 personen (carpaccio, sandwich folie gras, sandwich tonijn, 4 kroketten scampi, pastagerecht), alles om te delen. Buiten de kaart zijn er nog suggesties waarvan we uiteindelijk nog 1 tapas besteld hebben: quiche met spek en verse groentjes. Als desserts hadden we een chocoladetaart (met witte, bruine en zwarte chocolade) en een espresso. Wijn en fles water erbij betaalden we 75 euro.

Top restaurant waar we zeker voor terugkomen!

Datum van bezoek: juli 2017
Maria P, Director de Relaciones con Clientes van Paladar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2017

Muchas gracias, Soohiebossut! :)

5 juli 2017 beoordeeld

Zowel 's middags als 'avonds opent Paladar (behalve op zondag). Vriendelijk onthaal. Uitgebreide keuze van tapas in groot en klein. Als de menukaart niet volstaat, staan de patroon en zijn hulpjes je bij voor het maken van je keuze. Ze hebben een uitstekende wijnkaart. Geregeld zie je de gasten huiswaarts keren met een extra fles(-sen)...

Datum van bezoek: juni 2017

Thanks!

Reizigers die Paladar bekeken, bekeken ook

Altea, Costa Blanca

In Paladar geweest? Deel je ervaringen!