“Lekker! ”
Beoordeling van Casa del Mar

Casa del Mar
Geclassificeerd als nr. 24 van 312 Restaurants in Altea
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel keus, ala Carte menu maar ook tapas. Wij kozen voor de tapas, je krijgt veel! Het was lekker en nette prijzen. Erg druk en snel geserveerd.

31 juli 2018 beoordeeld

het hele interieur en exterieur is machtig verandert het is in een woord PRACHTIG ook de toiletten zijn enorm verbeterd de bediening is ook vriendelijk en goed het eten en de tapas zijn ook een meer waarde zekers volgend jaar gaan we er terug de eigenaars kennen ook hun klanten

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere tapas en fijne bediening. Leuke plek aan de boulevard aan het strand van altea. Alle tapas in fijne ruime porties. Bijpassende wijn besteld een witte wijn. En de tapas waren voornamelijk vis. Garnalen met knoflook en gestoomde mosselen ook de chorisos waren erg lekker en de kroketjes met ham waren ook erg lekker. Kortom een leuke plek en fijne gerechten. Aanrader!

19 februari 2018 beoordeeld

Direct aan zee, aan de boulevard vindt men deze hostal annex restaurant met gezellig -en s'winters verwarmd overdekt terras - en "straat-terras" met een uitgebreide tapas kaart. Om de standaard kwaliteit te testen beginnen wij met albondigas en die zetten meteen de toon, heerlijk mals, niet korrelig en vooral lekker gekruid. Door naar de chipitos die eveneens de toets der kritiek ruimschoots doorstaan.
Met een voortreffelijk smakend tapbiertje bestellen wij de gambas al ajillo en daarna nog zo'n rondje van drie tapas para compartir; met een glaasje rood en wit erbij, alles bij elkaar een heerlijke lunch tegen een best aantrekkelijke prijs op een superlocatie aan de strandboulevard van Altea. Een adresje om te onthouden.!

5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige plek, zowel tapas als borden. Alles vers, vlotte bediening.
Vlak aan zee en op loopafstand van de oude stad.

Reizigers die Casa del Mar bekeken, bekeken ook

Altea, Costa Blanca

In Casa del Mar geweest? Deel je ervaringen!