“Heerlijke lunch”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag met mijn familie heerlijk geluncht bij Sabor. We hebben gekozen voor het 3-gangen dagmenu, waar zowel vlees als vis op stond. Ook de ‘gewone’ kaart biedt volop keuzemogelijkheden. Uitermate vriendelijk personeel en een gezellige sfeer, kortom een echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtige vitrine met gebakjes , kunstwerkjes .... en lekker!
Een beetje van het kaliber Dobla in Alkmaar, voor de kenners.
Lekkere koffie , en fantastisch ijs , wij sloegen het dessert elders over en gingen in draf naar Sabor voor de laatste ronde v.h diner in Altea.
Aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere gerechten en vriendelijke (Belgische) service in ieder mogelijke taal. Natuurlijk ook het Belgisch assortiment zoals tartaar en stoof vlees.

Datum van bezoek: september 2017
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker, is zeker genieten. Prijs/kwaliteit bijna onklopbaar. Bediening zeer vriendelijk. Hier komen we zeker nog terug. Topper!

Datum van bezoek: juli 2018
26 juli 2018 beoordeeld

tijdens onze vakantie gaan wij steeds eten bij Sabor.
eten is steeds meer dan in orde en de bediening is vlot en vriendelijk
misschien kan men de menukaart eens bijwerken/veranderen, daar deze steeds dezelfde is

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Sabor bekeken, bekeken ook

Altea, Costa Blanca

In Sabor geweest? Deel je ervaringen!