“IVA extra ”

Geclassificeerd als nr. 26 van 312 Restaurants in Altea
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurant! Jammer dat er 14% IVA boven op rekening komt. Zet het gewoon in je prijs.
Mag ook niet volgens Europese wetgeving

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je krijgt echt waar voor je geld , ook de buren waren allemaal het erover eens , ik hoorde het hen zeggen tegen de vriendelijke mannelijke en mooie vrouwelijke Garçons HET IS HIER ECHT LEKKER EN ALLES TOP KWALITEIT

18 mei 2018 beoordeeld

Prachtige plek! Mooi uitzicht, zeer vriendelijke bediening en uitstekend eten. Wat wil je nog meer! Ook binnen zit je prima met superleuk uitzicht op zee... Vakantiegevoel in optima forma.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van de lekkere en niet dure lunch op het terras in het gezellige oude gedeelte van Altea, tegenover de kerk. De kleine klim wordt beloond met een drie gangen lunch voor 17.00 euro. Keuze uit 4 voorgerechten, drie hoofd- en drie nagerechten. Voor ( tartaar van tonijn) en hoofdgerecht ( gebakken dorade met groenten en frites) zijn goed op smaak. Nagerecht ( panna cotta) wordt geserveerd met bolletje ijs en aardbeiensaus. Aanrader dit restaurant!

20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is best goed
maar kijk daar altijd je rekening na!!
He
Het is al vaker voor gekomen dat er meer op de rekening staat dan dat er besteld is vooral drank
Ik heb daar al meerdere mensen over gehoord
De meeste mensen willen buiten eten en het is maar klein terras dus hadden we een week van te voren buiten geresaveerd maar toen we aankwamen was alles nog vol mevr zei dat we wel vast binnen aan een tafel konden zitten en dat zo onze tafel vrij zou komen
Daar kregen we de menu kaart dat we vast konden bestellen en daarna buiten konden zitten
Dat hadden we gedaan en we kregen ons voorgerecht binnen aan tafel dus wij weer gezegd dat we voor buiten geresaveerd hadden hij zou zo vrij komen zeiden de obers weer
na ons hoofdgerecht dus ook binnen te krijgen waren we erg teleurgesteld ze hadden dus gewoon onze tafel aan andere mensen gegeven en dat bevestigde een ober die we toevallig kende
Nee ik hoef er niet meer heen als je zo met klanten omgaat

Reizigers die D'els Artistes bekeken, bekeken ook

In D'els Artistes geweest? Deel je ervaringen!