Beoordeeld op 12 juni 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst lijkt het een wat verouderd hotel maar eenmaal binnen ziet alles er goed verzorgd en schoon uit. Goed ontvangst bij de receptie en een ruime kamer met prachtig uitzicht.
We hebben in hun eigen restaurant gegeten. Heerlijk gegeten en gedronken. Zeer schappelijke prijzen en een goeie service in de bediening.
Ontbijt was ook goed in orde, keuze genoeg, al mogen ze wel wat aan de straffe bak koffie doen.
Leuk hotel om weer eens naar terug te gaan.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Wat een lekker hotelletje. Lieve bediening, goed ontbijt en een super restaurant! Ook als je hier niet slaapt, de paella is formidabel!
Nadeel; om lopend naar altea te gaan is zeker voor ouderen wel lastig. Het is een pittige wandeling. Hotel zelf is gezien de prijs, een top hotel in zijn prijsklasse.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 21 mei 2017

Het was even schrikken bij aankomst, want de buitenzijde is eenvoudig en simpel en doet niet vermoeden hoeveel moois er achter deze muren schuil gaat. Nee, van buiten heeft het zeker geen 4* allure.
Het hotel is van binnen schitterend en authentiek ingericht. Het ademt door zijn aankleding een nostalgische Spaanse sfeer uit. Hier vonden we het 4* hotel wat we voor ogen hadden.
Een piepklein liftje brengt ons met een slakkengang naar de bovenste verdieping.
We kregen een royale kamer aan de achterzijde met balkon. Het had een mooi wijds uitzicht. Tevens keken we schuin op het zwembad van het hotel.
De kamer is werkelijk van alles voorzien en dagelijks wordt het netjes schoon gehouden. Gratis WIFI. Zeer royale badkamer incl. producten die dagelijks worden aangevuld.
Er waren naast onze aanwezigheid in december nauwelijks toeristen.
Daarentegen wordt er door de lokale bevolking veel gebruik gemaakt van het restaurant om te lunchen of te dineren of om even iets te komen drinken. Dat is altijd een goed teken.
Ontbijt: beperkte keuze en een paar maal troffen we producten zoals yoghurt over de datum aan. Brood niet dagelijks vers. Wellicht omdat er nauwelijks andere gasten waren en op sommige dagen waren we de enigste gasten.
Diner: uitstekend Ruime menu kaart en wat je ook bestelde, het werd iedere keer rmet veel zorgvuldigheid en smaak bereid.
Het hotel ligt een stukje lopen van het oude centrum af.
Een auto is hier wel aan te bevelen mede omdat het in de heuvels ligt en een redelijke loopafstand heeft tot aan de boulevard.
Een redelijke parkeerplaats is gratis aanwezig.

Kamertip: Hoogste etage aan de achterzijde met balkon en ver uitzicht
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 16 mei 2017 via mobiele applicatie

Zeer ruime kamer met balkon, erg vriendelijk (en Engeks sprekend!) personeel, mooi uitzicht. Alles is heerlijk schoon! Typisch Spaans/Italiaans plattelandsgevoel. Desondanks redelijk dicht bij het centrum van Altea.

De wifi werkt uitstekend en voor de deur kun je gratis parkeren.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 februari 2015 via mobiele applicatie

Wij zijn hier mu al 4 keer geweest en iedere keer is het weer geweldig! Vriendelijk personeel, geweldige locatie en mooie kamers. Heb je geen auto is het hotel lastig te bereiken, aangezien het niet in het centrum van altea ligt. Ontbijt is erg goed. Al vinden wij de koffie erg sterk gezet

Datum van verblijf: december 2014
Reistype: Reisde voor zaken