“Zeer fijne vakantie in een super appartement!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
jefmaria2 ...
Ravels, België
1 beoordeling
“Zeer fijne vakantie in een super appartement!”
Beoordeeld op 16 juni 2017 voor een verblijf in juni 2017

Wij hebben er verbleven van 8 t/m 15 juni. Het appartement is heel mooi, stijlvol ingericht, aandacht voor details en heel goede bedden. Een prachtig panoramisch zicht vanuit het appartement, rustig gelegen en vlakbij de zee. Het netjes verzorgde zwembad zorgde voor een aangename verfrissing in de hete zon. Kortom een heel aangenaam verblijf, absoluut een aanrader.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
18 jun 2017
Beste Maria, Jef,
Wij vinden het fijn te vernemen dat jullie een geweldig verblijf hebben gehad.
Jullie hebben geleefd in het appartement met respect voor alles en iedereen.
Maria en Jef, wij kijken ernaar uit om jullie nogmaals te mogen ontvangen in onze vakantiewoning.
Voor ALTIJD, welkom.
Hartelijke groeten, Rodgers
Jos V
1 beoordeling
“Een fantastisch verblijf in juni in CASA NIENNA.”
Beoordeeld op 7 juni 2017 voor een verblijf in juni 2017

Een prachtig appartement , met een zeer mooi zicht op groen - zee - bergen - in de verte skyline van Benidorm , dit alles te bewonderen van het riant mooi terras. Zeer veel bezienswaardigheden in de nabijheid. Stranden - gezellige boulevard - winkels -markten - watervallen - wij hebben er enorm genoten van ons verblijf. Volgend jaar komen we zeker terug. EEN ECHTE AANRADER.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren