“Altijd lekker ”
Beoordeling van De Lab · Beach Lounge

De Lab · Beach Lounge
Geclassificeerd als nr. 29 van 312 Restaurants in Altea
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit strandrestaurant is en blijft heerlijk. Fusion kaart met mooie gerechtjes. En heel leuk ingericht. Wij blijven hier graag komen.

Datum van bezoek: mei 2018

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie gerechten. Super lekker met verse ingrediënten. Was hier vaker geweest en zal hier zeker nog vaker heen gaan. In het voor seizoen zit je vaak wel een beetje uit de zon, dus dat is wel jammer. Zou dus eerder in de avond terug gaan. De nieuwe inrichting is zwart en donkere kleuren dus mijn inziens dus meer iets voor s avonds.

Datum van bezoek: april 2018
20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We besloten de vernieuwde De Lab eens uit te proberen. De inrichting is niet spectaculair veranderd, meer zitplaats denk ik...
We zaten aan een tafel binnen, juist een beetje jammer dat er aan de ene kant van de tafel een bank is die veel lager is dan de stoelen aan de andere kant van de tafel. Je voelt je zowat een dwerg ten opzichte van de fortuinlijke stoelzitters.
Het eten was zoals altijd zeer lekker, veel gerechtjes met oosterse toets en leuk gepresenteerd. Er is ook een suggestiekaart. We misten wel de tartaar van tonijn en het Iberisch varken die vroeger wel op de kaart stonden alsook de gambas.
Maar ja, zo eet je eens iets anders.
Een aanrader blijft het!

Datum van bezoek: maart 2018
2 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig kader voor een zeer lekkere lunch. Vooral de Burata was overheerlijk, beste gerecht tijdens onze tien dagen in Spanje. Zeker een aanrader!!!

Datum van bezoek: februari 2018
28 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je voor lekker eten gaat en niet voor grote hoeveelheden dan moet je naar De Lab. Het gaat hier om de smaak.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die De Lab · Beach Lounge bekeken, bekeken ook

Altea, Costa Blanca
Altea, Costa Blanca

In De Lab · Beach Lounge geweest? Deel je ervaringen!